کد خبر 114370
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
آمادگی فرودگاه‌های کشور برای انتقال حجاج

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و درباره خدمات در دست ارائه برای زائران حج ۹۸ و فعالیت‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف برای تسهیل در روند اعزام و بازگشت زائران گفتگو کرد.

به گزارش پرشین خودرو، در این دیدار که حسین اسفندیاری عضو هیأت مدیره و مسوول عملیات فرودگاهی نیز حضور داشت، امیرمکری آمادگی فرودگاه‌های کشور را برای انتقال بیش از ۸۶ هزار زائر به عربستان و خدمات‌دهی به حجاج اعلام کرد.

وی با اشاره به بازه زمانی اعزام حجاج به سرزمین وحی، تصریح کرد: تلاش‌ شده است این سفر معنوی با تسهیلات و روند مناسب آغاز شود و خاطره خوبی برای حجاج و خانواده هایشان داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی نیز در این دیدار از تلاش دست اندرکاران شرکت فرودگاه‌های کشور، سازمان هواپیمایی کشوری و ترمینال سلام در فرودگاه امام خمینی(ره) و پلیس فرودگاه‌ها برای فراهم کردن تسهیلات لازم و امکانات مناسب برای عملیات انتقال و بازگشت حجاج بیت الله الحرام تقدیر کرد.

وی گفت: فرودگاه نقطه شروع و پایان سفر معنوی حج است و این سفر برای اکثر حجاجی که اعزام می‌شوند، یک سفر برای یک بار در تمام عمر است و باید تلاش شود تا خاطره‌ خوب و ماندگار در ذهن حجاج نقش بندد.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

کد خبر 114370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha