فراخوان سایپایدك برای انجام سرویس‌های ادواری خودرو در نمایندگی‌ها

پرشین خودرو: سازمان خدمات پس از فروش سایپا در اطلاعیه‌ای خطاب به مشتریان گروه خودروسازی سایپا از آنها خواست كه برای انجام سرویس‌های دوره‌ای خودرو به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنند.

به گزارش پرشین خودرو، در این اطلاعیه خطاب به مشتریان آمده است: انجام به موقع سرویس‌های دوره‌ای تعریف شده در دفترچه راهنمای مشتری، مالكان محترم را در نگهداری خودرو در وضعیت مطلوب یاری و شرایط رانندگی مطمئنی را فراهم می‌کند. هنگام انجام این سرویس‌ها، خودرو مورد بررسی و بازدید قرار می‌گیرد و برخی تعمیرات، تنظیمات و تعویض قطعات مورد نیاز انجام می‌شود. عدم انجام به موقع سرویس‌های دوره‌ای با توجه به خساراتی که به بار می‌آورد، هزینه‌های تعمیر و نگهداری خودرو را افزایش می‌دهد و استفاده مشتریان از خدمات گارانتی را دچار مشكل می‌نماید.

بر همین اساس، ضرورت دارد که طبق جدول ارائه شده در دفترچه راهنمای خودرو با مراجعه به یكی از نمایندگی‌های مجاز نسبت به انجام سرویس‌های ادواری خودروی خود، اقدام كنند. مشتریان محترمی كه دسترسی به دفترچه راهنمای مشتری ندارند می‌توانند از طریق سایت www.saipayadak.org اطلاعات لازم را دریافت کنند.

 



این اطلاعیه می‌افزاید: دریافت خدمات مشتریان گروه سایپا خارج از شبکه نمایندگی‌ها و خدمات پس از فروش منجر به بروز صدمات ناشی از انجام تعمیرات غیر استاندارد و نصب قطعات فاقد صلاحیت کیفی بر روی خودرو می‌شود و این موارد می‌تواند مشکلات جبران ناپذیری برای مشتریان ایجاد کند. انجام سرویس‌های ادواری توسط نمایندگی‌های مجاز باعث افزایش طول عمر خودرو و پیشگیری از بروز خسارت‌های عمده، کاهش استهلاک، افزایش عمر خودرو و افزایش کارایی خودرو و ایمنی سرنشینان خواهد شد.

کد خبر 114406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha