با انتشار تصاویر جدید؛ کیا XCeed یک گام به معرفی نهایی نزدیک تر شد + عکس

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی کیا با انتشار تصاویری مربوط به خودروی جدید کیا XCeed، یک گام به معرفی نسخه نهایی این خودرو نزدیک شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کیت ابزار دیجیتالی کیا در حال حاضر نشان دهنده آینده نگری کیا برای طراحی و ساخت محصولات نسل جدید خود بوده و قرار است که نسخه نهایی آن در تاریخ 26 ژوئن سال جاری به طور رسمی معرفی شود. خودروی کراس اوور نسل جدید کیا که براساس خودروی "کیا Ceed" توسعه پیدا کرده است، آماده می شود تا همانند محصولاتی همچون نسل جدید کیا K900 و یا حتی خودروی شاسی بلند سایز بزرگ "کیا تلوراید" یک بازیگر مهم برای این خودروساز کره ای در بازارهای بین المللی باشد که حالا با انتشار تصاویر رسمی از ابزارهای دیجیتالی آن، به طور حتم شاهد حضور آن در بازار خواهیم بود.

 

کیا اکسید



پس از معرفی رسمی این خودرو از سوی کمپانی خودروسازی کیا، جزییات بیشتر آن در پرشین خودرو مورد بررسی قرار خواهد گرفت، اما امروز صحبت از صفحه کیلومتر 12.3 اینچی کاملا دیجیتال کیا XCeed خواهد بود که با وضوح بسیار بالای 1920x720 به ارائه اطلاعات خواهد پرداخت.

 

کیا اکسید



همانطور که برای دیگر خودروهای دریافت کننده صفحه کیلومتر کاملا دیجیتال صادق است، گزینه استفاده شده در خودروی کاملا جدید شرکت خودروسازی کیا هم نشانگرهای آنالوگ دورموتور و همچنین میزان سرعت اتومبیل را کنار گذاشته و حالا به صورت دیجیتالی اطلاعات مورد نیاز را به کاربران خود ارائه می دهد و می تواند برای آنان بسیار جذاب باشد، زیرا همانطور که می دانید صفحه نمایشگر های دیجیتالی قابلیت شخصی سازی داشته و می تواند سلیقه بیشتر کاربران خود را در بر بگیرد.
 

کد خبر 114414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha