درگ تمام آمریکایی؛ فورد موستانگ GT سریع‌تر است یا شورولت کامارو SS 1LE؟ + ویدیو

پرشین خودرو: ماسل کارهای آمریکایی بار دیگر برای نشان دادن قابلیت و اثبات برتری خود نسبت به دیگری در برابر یکدیگر قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، رقابت ماسل کارهای آمریکایی مربوط به چند سال اخیر نمی شود و حتی اگر ابتدای دهه جاری را حساب کنیم، باز هم مدت زمان کمی برای رقابت خودروهای عضلانی معروف آمریکایی در نظر گرفته ایم. حال امروز از بین سه خودروی عضلانی آمریکایی که برای دهه هاست به جان یکدیگر افتاده اند، دو عضو آنان شانه به شانه یکدیگر قرار گرفته است تا برتری خود را با ترتیب دادن یک مسابقه درگ به رخ دیگری بکشند.

با غیبت دوج چلنجر به عنوان سومین رقیب همیشگی خودروهای عضلانی آمریکایی، امروز شاهد رقابت فورد موستانگ GT به همراه پکیج پرفورمنس شرکتی با خودروی شورلت کامارو SS 1LE هستیم که در این بین فورد موستانگ از موتور 5 لیتری هشت سیلندر خود می تواند 460 اسب بخار قدرت و همچنین 569 نیوتن متر گشتاور استخراج کند، این درحالیست که خودروی شورلت کامارو با وجود قدرت کمتر 455 اسب بخاری، بزرگ ترین مزیت خود را در وزن کمتر و همچنین خروجی گشتاور 616 نیوتن متری می بیند. حال با تماشای فیلم مربوطه، به نظر شما کدام خودرو می تواند برتری خود را به رقیب همیشگی خود و پدرانش دیکته کند؟

کد خبر 114446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha