کد خبر 114447
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
طرح ساماندهی بازار خودرو در دستور کار مجلس

پرشین خودرو: طرح یک فوریتی ساماندهی بازار خودرو در دستور جلسه علنی این هفته مجلس قرار گرفت

به گزارش پرشین خودرو، مجلس شورای اسلامی این هفته روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه جلسه علنی خواهد داشت.در جلسه علنی فردا یکشنبه رسیدگی به لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان ادامه می‌یابد.
همچنین طرح یک فوریتی ساماندهی بازار خودرو نیز که گزارش کمیسیون صنایع و معادن است در دستور صحن علنی روز یکشنبه مجلس قرار دارد.

 

بازار خودرو

 

اصلاح بندی از قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، لایحه موافقتنامه بین دولت ایران و فنلاند درباره کمک و همکاری متقابل در امور گمرکی، طرح افزایش ظرفیت پالایشگاه‌های میعانات گازی و نفت خام با استفاده از سرمایه گذاری مردمی، لایحه موافقتنامه تشدید و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت ایران و دولت مجارستان، لایحه حمایت از محیط بانان و جنگل بانان، لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت ایران و چک از جمله دیگر دستور هفته جاری مجلس شورای اسلامی است.

همچنین قرار است سوال تعدادی از نمایندگان به طور جداگانه از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و نیز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسات این هفته مطرح شود.
گزارش معاونت نظارت مجلس در مورد اقدام نظارتی مجلس در اجلاس سوم دوره دهم، گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری در مورد حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و نیز گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد پذیرش خارج از ظرفیت دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین گزارش این کمیسیون در مورد حادثه آتش سوزی مدرسه دخترانه در زاهدان از دیگر موارد دستور جلسه هفته جاری مجلس شورای اسلامی است.
جلسه مجلس شورای اسلامی در روز دوشنبه در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کد خبر 114447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha