کد خبر 114451
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
زمان آغاز محدودیت‌های ترافیکی پل گیشا

پرشین خودرو: رئیس پلیس راهور پایتخت از ارائه محدودیت‌های ترافیکی پل گیشا همزمان با جمع‌آوری پل ظرف چند روز آینده خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، مراسم افتتاحیه کارگاه‌های آموزشی پلیس حرفه‌ای راهوری فاتب امروز با حضور سردار یاوری، سردار رحیمی و سردار مهماندار در باغ پردیس ناجا برگزار شد.

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور فاتب در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران در خصوص ناایمن بودن پل گیشا و جمع‌آوری آن اظهار داشت: بیش از یک سال است که جلساتی را با معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران در این خصوص داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: بحث ناایمن و نوسازی بحث مهمی است و پلیس باید وقت بیشتری بگذارد و مردم هم صبر و حوصله بیشتری کنند.

 

محمدرضا مهماندار

 

این مقام ارشد پلیس راهور پایتخت با اعلام این که طی چند روز آینده محدودیت ترافیک پل گیشا آماده شده و پل گیشا بسته می‌شود، تصریح کرد: برداشتن پل گیشا خیلی مهم است چرا که باید ترددها کاهش یابد و اگر تردی به صورت اجبار باید انجام شود از مسیرهای فرعی صورت گیرد که با تابلوها و علائم این مسیرها به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی مدت زمان جمع‌آوری پل گیشا را یک سال اعلام کرد و گفت: از دوستان در شهرداری خواسته‌ایم یک مسیر شرقی غربی را حداقل در مهر ماه آماده کنند تا بتواند در راستای تردد شهروندان مثمر ثمر باشد.

وی به 20 میلیون سفر که به صورت روزانه در پایتخت به وقوع می‌پیوندد گفت: 4 میلیون خودرو و 3 میلیون موتورسیکلت در تهران تردد دارند که باید از ابزارهای الکترونیکی برای مدیریت ترافیکی استفاده کنیم؛ بنابراین افزایش تعداد دوربین‌ها درخواست پلیس از شهرداری است.

این مقام ارشد پلیس راهور پایتخت طرح جدید ترافیک در منطقه زوج و فرد را از اول تیر ماه اجرایی دانست و گفت: خودروهایی که دارای پلاک تهران هستند 20 روز می‌توانند در هر فصل به صورت رایگان در محدوده زوج و فرد تردد کنند و بقیه تردد با پرداخت عوارض مسیر خواهد بود؛ میزان عوارض دریافتی در این خصوص 50 درصد مبلغ طرح ترافیک است.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص پرداخت  عوارض به ورود به محدوده زوج و فرد گفت: برای پرداخت عوارض شهروندان دو ماه فرصت دارند و اگر در این بازده زمانی عوارض ورود به محدوده زوج و فرد را پرداخت نکند علاوه بر عوارض باید جریمه 20 هزار تومانی نیز بپردازند.

منبع: فارس

کد خبر 114451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha