کد خبر 114471
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
تشریح آخرین وضعیت فعالیت پلیس گمرک

پرشین خودرو: به دنبال فراز و نشیب‌های زیادی که درپی استقرار پلیس در گمرک وجود داشت در یکی از تازه‌ترین اظهارنظرها، جانشین فرمانده ناجا آخرین وضعیت فعالیت پلیس گمرک را تشریح کرد.

به گزارش پرشین خودرو، سردار ایوب سلیمانی درباره سرانجام پلیس گمرک و استقرار مأموران گفت: این مساله نهایی شده است.توافقی با ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا، گمرک و سازمان بنادر و دریانوردی داشتیم و خود بنده نیز با جناب اسلامی، وزیر صنعت هم جلسه داشتم و در نهایت این طرح نهایی شده است.

وی با بیان اینکه ما هم طرح و هم پرسنل آموزش دیده خود را آماده کرده‌ایم، ادامه داد: دستورالعملی از سوی ناجا به وزیر کشور داده شده تا آن را به رئیس جمهوری بدهد.

 

ایوب سلیمانی

 

سلیمانی با بیان اینکه بازدیدی از مجتمع‌های بندری داشتیم ادامه داد: برای استقرار، امکان سنجی کرده‌ایم و هماهنگی‌های لازم نیز در این خصوص انجام شده است.

جانشین فرمانده ناجا دباره اینکه استقرار مأموران در گمرک از چه زمانی آغاز خواهد شد؟ گفت: ما آماده هستیم تا هر زمان که انشاالله رئیس جمهوری یا معاون اول موضوع را به وزارت خانه ابلاغ کنند از فردای همان روز استقرار خود را آغاز کنیم.

وی درباره اینکه پلیس گمرک تحت کدام یگان پلیس فعالیت خواهد کرد؟ نیز اظهار کرد: پلیس گمرک زیر مجموعه پلیس امنیت اقتصادی که این پلیس نیز اخیراً فعالیتش را آغاز کرده، اقدامات خود را انجام خواهد داد.

منبع: ایسنا

کد خبر 114471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha