تویوتا با ارزش ترین برند خودروی جهان در سال 2019 شد

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی تویوتا به همراه دو خودروساز آلمانی دیگر، در بین 100 برند تجاری با ارزش جهانی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شما می توانید با استفاد هاز معیارهای گوناگونی از جمله میزان فروش، سوددهی، طرفداران برند در رسانه های اجتماعی و بسیاری موارد دیگر سطح اهمیت و با ارزش ترین برندهای خودروسازی را انتخاب کنید.

حال با توجه به معیارهای مختلف، اخیرا 100 برند برتر و باارزش جهانی معرفی شده است که در بین برندهای خودروساز حاضردر این لیست، می توان 3 شرکت خودروسازی تویوتا، مرسدس بنز و همچنین شرکت خودروسازی BMW را سه برند اول لیست 100 برند باارزش جهانی معرفی کنیم و همانطور که در بخش قبل گفته شد، کمپانی خودروسازی تویوتا طبق عادت هرساله خود در راس هرم برترین برند خودروساز جهانی قرار گرفته است.

 

تویوتا


با این حال اگر شرکت های خودروسازی ذکر شده را در کنار تمامی برندهای با ارزش جهانی قرار دهیم، خودروسازان در جایگاه مطلوبی دیده نمی شوند و در این خصوص می توانیم به جایگاه 41 در بین 100 برند باارزش جهانی در تمامی حوزه های فعالیت برای شرکت ژاپنی تویوتا، جایگاه 54 برای مرسدس بنز و همچنین جایگاه 55 برای کمپانی خودروسازی BMW اشاره کنیم.


علاوه بر این، 7 برند خودروسازی دیگر که در لیست 10 برند خودروسازی باارزش جهانی در سال 2019 میلادی قرار می گیرند، به ترتیب شرکت های خودروسازی هوندا، فورد، نیسان، تسلا، آئودی، فولکس واگن و در نهایت شرکت خودروسازی پورشه خواهند بود تا لیست 10 برند با ارزش خودروسازی جهانی تکمیل شود. هرچند در مقایسه با سال گذشته، کمپانی خودروسازی فولکس واگن جایگاه خود را تقویت کرده است و با حذف کمپانی "ماروتی سوزوکی هند"، کمپانی خودروسازی پورشه موفق شده خود را در بین 10 برند باارزش خودروساز جهانی قرار دهد.


امروزه شرکت هایی مثل آمازون، اپل و گوگل به عنوان برترین برندهای جهانی شناخته می شوند و در لیست 100 برند باارزش جهانی در جایگاه نخست قرار گرفته اند.

کد خبر 114501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha