خرید و فروش «ب ام و» و «مینی» در فضایی متفاوت

پرشین خودرو: نماینده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و در ایران، وب سایتی برای خرید و فروش خودروهای کارکرده «ب ام و» و «مینی» راه اندازی کرده است تا مشتریان بتوانند با خیالی آسوده تر و در فضایی مطمئن به خرید و فروش بپردازند.

به گزارش پرشین خودرو، پرشیاخودرو نماینده فروش و خدمات پس از فروش BMW و MINI در ایران، همواره در ارائه خدمات جدید و متمایز به مشتریان و دوستداران این برند اصیل و پیشرو آلمانی پیشتاز بوده است و به تازگی این شرکت در راستای مسئولیت خود و به منظور رفاه حال مالکانی که قصد فروش خودروهای دست دوم یا نو BMW و MINI خود را دارند و همچنین افرادی که به دنبال خرید یک خودروی BMW و MINI از منبعی معتبر هستند سایت www.BMWLAND.ir راه اندازی کرده است.

فروشندگان خودروهای BMW و MINI نو و دست دوم می توانند با فراغ خاطر خودروهای خود را بعد از دریافت تایدیه سلامت و کارکرد جهت فروش در شبکه فروش پرشیاخودرو و این سایت قرار دهند. خودروهای قرار داده شده در این سایت همگی در شوروم مرکزی و یا نمایندگی های سطح کشور پرشیاخودرو موجود هستند و بازدید فیزیکی آن ها به آسانی میسر است. همچنین صدور برگه تاییدیه فنی توسط پرشیاخودرو برای این خودروها خیال خریدارن را از بی رنگ بودن خودرو، کارکرد واقعی، سلامت و اصالت آپشن ها مطمئن می کند.

 

ب ام و



خریدارن و علاقه مندان به BMW و MINI دست دوم و نو نیز می توانند به راحتی خودروهای مناسب با بودجه خود را بدون دغدغه و ترس از فریبکاری، تغییر کیلومتر کارکرد یا فابریک نبودن آپشن ها، در این سایت بیابند.

خودروهای عرضه شده در این وب سایت همگی دارای گارانتی پرشیاخودرو هستند. فروشندگانی که خودروهای BMW و MINI آن ها فاقد گارانتی است یا زمان گارانتی آنها به پایان رسیده نیز می توانند قبل از اقدام به فروش خودروی خود در این سایت و شبکه فروش پرشیاخودرو درصورت احراز صلاحیت خودرو اقدام به خرید بسته های متنوع گارانتی برای خودرویشان نمایند، این بسته های گارانتی از یک سال تا سه سال و شامل گارانتی کامل و یا فقط گارانتی موتور و گیربکس و قوای محرکه است.

علاقه مندان جهت اطلاع و آشنایی با این خدمت جدید پرشیا خودرو می توانند به وب سایت www.BMWLAND.ir مراجعه و یا با تلفن 4591 تماس حاصل نمایند.

کد خبر 114523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha