فروش نرم افزار کاهش کیلومتر و استقبال برخی تعمیرکاران!

پرشین خودرو: چند وقتی می شود که برخی کانال های تلگرامی به ارائه نرم افزارهایی مشغول هستند که کارکرد اصلی آن بر اجرای فریبکاری در فروش خودرو پایه گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نرم افزاری که در این گزارش به آن خواهیم پرداخت، مشخصا فعالیت خود را بر روی کاهش عدد صحیح کیلومتر شمار خودرو متمرکز کرده است آنهم با دور زدن راهکارهایی معمول مانند دیاگ زدن که ایجاد دستکاری در کیلومترشمار را با اعلام عدد صحیح، مشخص می کند.

نکته تعجب برانگیز در فعالیت این کانال ها، استقبال از فعالیت و خدمات ارائه شده آنان است که نشان می دهد در بازار، از چنین خدماتی استقبال می شود و به قول معروف تقاضا به اندازه ای هست که یک کسب و کار شبهه برانگیز را به عرضه نرم افزارهایی برای تقلب و فریبکاری در فروش خودرو وادار کند.

تقاضا در این حوزه موجب شده است تا شرکت ارائه دهنده این خدمات با سرعت هر چه تمام، به تکمیل کردن نرم افزار خود بپردازد و هر روز لیست خودروهایی که در این نرم افزار موجود است تکمیل تر کند و بروزرسانی هایی را به صورت هفتگی و گاها روزانه منتشر کند تا جایی که برای خودروهایی مثل تویوتا جی تی 86 که تعداد زیادی در بازار موجود نیست هم خدمات کاهش کارکرد کیلومتر در نرم افزار خود در نظر بگیرد.

 

کیلومترشمار خودرو



این نرم افزار همانطور که در فیلم آموزشی این شرکت خواهید دید، تقریبا تمامی خودروهای موجود در بازار اعم از چینی و اروپایی را در لیست خود دارد و حتی برای تکمیل شدن لیست نرم افزار، مارک کامپیوترهای مختلف را نیز در این نرم افزار گنجانده است.

در کار کردن با این نرم افزار هیچ گونه محدودیتی در کاهش عدد کیلومتر شمار نخواهید داشت و حتی می توانید به صفر کردن کیلومتر خودرو اقدام کنید.

ما ایرانی ها از قدیم الایام آداب مخصوصی را در معاملات و خرید و فروش رعایت می کردیم و فراوان حدیث و ضرب المثل در مذمت فریبکاری و غش در معامله داریم. حال چگونه است که امروز به جایی رسیدیم که برای کلاه گذاشتن بر سر هم نوعان خود، استفاده از هیچ امکاناتی را مذموم نمی دانیم؟

جالب است بدانید که اگر مبحث شرعی فریبکاری در معاملات را در نظر نگیریم، از نظر قانونی هر معامله ای که به این صورت در آن فریبکاری صورت بگیرد، عواقب سنگینی را برای شخص خطاکار به دنبال خواهد داشت.

عرضه نرم افزارهایی با اهداف فریبکارانه در بازار خدمات خودرو این سوال را به ذهن متبادر می کند که نهادهای نظارتی و انجمن های صنفی در کجای این داستان قرار دارند؟

از عرضه این خدمات در واحدهای صنفی اطلاع دارند؟ آیا تا کنون قدمی در برخورد با این اقدامات انجام شده است؟ و ده ها سوال دیگر که شاید بهتر باشد تا پاسخ برخی از آنها را با رجوع به وجدان خود جویا شویم!

 

 

در پایان گزارش یک ویدئوی آموزشی که شرکت سازنده نرم افزار برای آشنایی خریداران خود منتشر کرده است را برای شناخت شما از چگونگی فعالیت این قبیل شرکت ها بارگزاری کرده ایم.

اسم شرکت برای جلوگیری از هر گونه سوءبرداشتی، حذف شده است.

 

پرشین خودو هیچ مسئولیتی در خصوص هر گونه استفاده از این نرم افزار بر عهده ندارد و این گزارش صرفا به جهت آگاهی بخشی به مشتریان و خریداران خودرو برای ممانعت از فریب خوردن در معاملات خودرو تهیه و منتشر است.



 









 

کد خبر 114597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha