زمان توزیع‌ کارت‌ بلیت‌های رایگان مشخص شد

پرشین خودرو: دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاران گفت: کارت بلیت یکساله خبرنگاران تا پایان این هفته توزیع می‌شود و امکان شارژ در طول سال برای اهالی رسانه وجود دارد.

به گزارش پرشین خودرو،  دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاران، درباره آخرین روند رسیدگی به طرح ترافیک و کارت بلیت اتوبوس و متروی خبرنگاران اظهار داشت:‌موضوع طرح ترافیک اهالی رسانه امسال به درازا کشید ولی در زمینه کارت‌های اتوبوس مشکلی نداریم چرا که سخت‌گیری‌های طرح ترافیک را ندارند.


وی افزود: البته قاعده و چارچوب نیز برای کارت بلیت‌های اتوبوس در نظر گرفته شده و زمانی که این کارت‌ها به خبرنگاران ارائه شود یک سال دارای اعتبار است.

 

کارت بلیت


دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاران ادامه داد: در تلاش هستیم که کارت بلیت‌های اتوبوس تا پایان این هفته میان خبرنگاران توزیع شود البته این مسئله همکاری نهادهایی همچون مترو، فاوا شهرداری و معاونت حمل و نقل را می‌طلبد که بررسی‌های لازم در این زمینه انجام گرفته است.

خوانساری خاطرنشان کرد: میزان شارژ اولیه کارت بلیت‌های اتوبوس 400 تومان است ولی برای تمدید این کارت‌ها مشکلی وجود ندارد و اگر خبرنگاری بیش از این نیاز به شارژ داشته باشد امکان این مسئله فراهم خواهد بود.

منبع: فارس

کد خبر 114668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha