کد خبر 114684
۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
افزایش 55 درصدی نرخ معاینه فنی خودروها

پرشین خودرو: مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران از افزایش حدود 55 درصدی نرخ معاینه فنی خودروها خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سید نواب حسینی‌منش مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران، درباره نرخ جدید معاینه فنی خودرو، اظهار داشت: نرخ معاینه فنی از سال 94 هیچ افزایشی نداشت و با توجه به بالا رفتن هزینه‌ها، پیگیری‌هایی صورت گرفت و سرانجام در جلسه هیأت دولت افزایش نرخ معاینه فنی مصوب شد.

وی افزود: بنابراین بر اساس این مصوبه از ابتدای تابستان نرخ معاینه فنی خودروها از 22 هزار تومان به 37 هزار تومان رسید و در واقع با افزایش حدود 55 درصدی همراه بوده است.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران ادامه داد: در حال حاضر نرخ معاینه فنی همه خودروهای سبک 37 هزار تومان و خودروهای سنگین 57 هزار تومان در نظر گرفته شده است که میزان معاینه فنی خودروهای سنگین پیش از این 35 هزار تومان بود. 

 

معاینه فنی

 

حسینی‌منش خاطرنشان کرد: خودروهای دوگانه‌سوز علاوه بر ضرورت انجام معاینه فنی باید مخزن CNG همچنین تجهیزات و قطعات گازسوز آن نیز توسط کارشناسان بررسی شود که دریافت وجه برای این موضوع متفاوت از معاینه فنی است و باید به سازمان استاندارد پرداخت شود.

وی گفت: بررسی مخزن CNG خودروهای دوگانه سوز 22 هزار تومان هزینه دارد که تغییری نسبت به گذشته نداشته است ولی برای بازدید مجدد تا فاصله 15 روز از نوبت اول بررسی و بازدید مخزن CNG مبلغ 8 هزار تومان دریافت می‌شود که پیش از این 5 هزار تومان بوده است.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران عنوان کرد: از همه مراکز معاینه فنی شهر تهران تنها 5 مرکز برای شهرداری است و 16 مرکز دیگر معاینه فنی همچنین خطوط سیار برای بخش خصوصی بوده که ما فقط برنامه نظارت و راهبردی برای آن داریم.

منبع: فارس

کد خبر 114684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha