کد خبر 114710
۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
توضیح حناچی در مورد ایمنی خط 6 مترو تهران

پرشین خودرو: خط 6 مترو تهران مشکلی ندارد و ایستگاه هایی هم که افتتاح خواهند شد هم اکنون آماده بهره برداری هستند و تنها مشکل، تجهیزات هواکش است که با توجه به شرایط اقتصادی تامین آن دشوار است.

به گزارش پرشین خودرو، پیروز حناچی در حاشیه همایش تجلیل از ایثارگران حین خدمت شهرداری تهران (یادواره شهید امید عباسی) با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره این که قرار بود هر ماه یک ایستگاه مترو بهره برداری شود در حالی که گفته می شود این اتفاق نیفتاده و در عین حال ممکن است خط 6 به خاطر نداشتن ایمنی تعطیل شود، گفت: چنین موضوعی را تایید نمی کنیم. البته اگر بحث ایمنی و خطر جانی برای شهروندان باشد در توقف کار اغماض نداریم، اما خط شش مشکلی ندارد و ایستگاه هایی هم که افتتاح خواهند شد هم اکنون آماده بهره برداری هستند و تنها مشکل، تجهیزات هواکش است که با توجه به شرایط اقتصادی تامین آن دشوار است.

 

حناچی


حناچی درباره برخی اظهار نظرها در جلسه شورای فصلی مدیران شهرداری درباره پروژه های نیمه کاره عنوان کرد: پروژه های نیمه تمام بر اساس زمان بندی به بهره برداری می رسند و پروژه های جدیدی مانند پروژه ساماندهی میدان هفتم تیر و پروژه دسترسی جدید ولنجک به زودی افتتاح می شوند. در این پروژه ها بسیاری از همکاران من در زیرزمین با تمام توان تلاش می کنند و فعال اند از جمله در پروژه زیرگذر استاد معین که امیدوارم تا پایان سال به بهره برداری برسد.
 

منبع: ایسنا

کد خبر 114710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha