سهمیه سوخت چابهار به 500 لیتر افزایش یابد

پرشین خودرو: نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص سوخت ۲۰۰ لیتری به مردم حوزه انتخابیه خود بیان کرد: پراکندگی شهرها موجب شده ۲۰۰ لیتر سوخت در حوزه انتخابیه کافی نباشد و لازم است این میزان به ۵۰۰ لیتر افزایش پیدا کند.

به گزارش پرشین خودرو، عبدالغفور ایرانژاد نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک به مناسبت هفته قوه قضائیه بیان کرد: از سپاه که با اقتدار هر متجاوزگری از هر کشوری را بدون ملاحظه مورد هدف قرار می‌دهد و اقتدار نظام را به نمایش می‌گذارد تشکر می‌کنم. آمریکای جنایتکار باید بداند که هرگونه کوچک‌ترین تحرکی در منطقه اول موجب خواهد شد که اول خود و سپس همدستانش برای همیشه پشیمان شوند و خلیج همیشه فارس گورستان آنها خواهد شد.

 

سوخت

 

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سهمیه سوخت خودروها در حوزه انتخابیه ماهیانه ۲۰۰ لیتر است، اما به علت پراکندگی و گستردگی شهرها این میزان سوخت جوابگوی تردد مردم در این مناطق نیست از این رو ساماندهی سهمیه سوخت و افزایش سهمیه سوخت از ۲۰۰ لیتر یه ۵۰۰ لیتر مورد توجه قرار گیرد همچنین تاکنون گاز این نعمت خدادادی در حوزه انتخابیه فعال نشده که از وزیر نفت می‌خواهیم دستور ویژه صادر شود. نباید در کنار شهر چابهار، ۷۰ هزار حاشیه نشین از امکانات اولیه آب و برق محروم باشند، توسعه برق روستایی مورد توجه باشد، بالاترین نرخ بیکاری در کشور در حوزه انتخابیه ما است، جوانان تحصیل کرده هنوز بیکار هستند.

منبع: ایسنا

کد خبر 114713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha