کد خبر 114715
۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
بی ام و خودروی هیبریدی اسپورت عرضه می کند

پرشین خودرو: با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۰ بی ام و هم درصدد عرضه یک مدل جدید از خودروهای سری ام خود برآمده که ظاهری اسپرت دارد، اما از طراحی هیبریدی برخوردار است.

به گزارش پرشین خودرو، این خودرو Vision M نام دارد و درهای آن به سمت بالا باز می شود. چراغ های ال ای دی زیبای خودروی یادشده یادآور مدل قدیمی اتومبیل M۱ است که حد فاصل سال های ۱۹۷۸ تا ۱۹۸۱ تولید می شد.

خودروی یادشده مجهز به فناوری تشخیص چهره بوده و با نزدیک شدن مالک به طور خودکار قفل آن باز می شود. باز شدن درب ها هم به محض لمس آن توسط مالک رخ می دهد.

 

بی ام و

 

همچنین یک نمایشگر شیشه ای دارای انحنا در سمت راست راننده بر روی شیشه جلو نصب شده که به وی برای دریافت اطلاعات اضافی از محیط اطراف کمک می کند. اطلاعات محیطی از طریق یک نمایشگر واقعیت افزوده هم که در بالای شیشه جلوی خودرو قرار دارد، قابل مشاهده است.

 

موتور هیبریدی این خودروی چهار سیلندر، بنزین سوز و برق سوز است. قدرت موتور این محصول بی ام و ۶۰۰ اسب بخار بوده و شتاب صفر تا صد آن سه ثانیه است. حداکثر سرعت این خودرو به ۳۰۰ کیلومتر می رسد. خودروی یادشده با استفاده صرف از موتور برقی خود می تواند مسافتی ۱۰۰ کیلومتری را طی کند. زمان تولید انبوه این خودرو و قیمت آن هنوز مشخص نیست، اما احتمال عرضه خودروی یادشده در اوائل سال ۲۰۲۰ وجود دارد.

منبع: مهر

کد خبر 114715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha