عدد مکانیکی تولید خودروسازان برای 3 ماه کاهش یابد

پرشین خودرو: یکی از قطعه سازان بزرگ کشور برای جمع کردن خودروهای ناقص کف کارخانجات خودروسازی کشور پیشنهاد داد تا برای سه ماه عدد مکانیکی تولید خودروسازان کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، حمیدرضا صمدی رئیس هیات مدیره هلدینگ رایزکو، با بیان این مطلب گفت: خودروهای ناقص موجود کف کارخانجات خودروسازی کشور قابل جمع شدن است و فقط باید با یک برنامه ریزی صحیح و اصولی اقدام به این کار کرد.

وی ادامه داد: در گام اول باید دولت در یک دوره زمانی مشخص خواسته عددی تولید از شرکت های خودروسازی نداشته باشد و فقط موضوع تولید مهم باشد.

صمدی با بیان اینکه در گام دوم باید عدد مکانیکی تولید خودروسازان کاهش یابد، اضافه کرد: گروه خودروسازی سایپا برای یک فصل(3ماه) عدد مکانیکی تولید را به 1200 تا 1300 دستگاه و گروه صنعتی ایران خودرو این عدد را به 750 تا 800 دستگاه تولید روزانه برساند و بودجه موجود صرف جمع کردن خودروهای ناقص کف کارخانجات شود.

 

حمیدرضا صمدی



رئیس هیات مدیره هلدینگ رایزکو که حدود 80 درصد سیستم های سوخت رسانی شرکت های ایران خودرو و سایپا را تامین می کند، یادآور شد: کاهش عدد مکانیکی تولید به طور حتم به ضرر هلدینگ رایزکو است چراکه ما در تامین قطعات خودروسازان مشکلی نداریم. اما این زیان ارزشمند است چراکه جمع شدن خودروهای ناقص کف این دو خودروسازی داخلی، افزایش رضایت مشتریان و در نهایت استمرار ضرب آهنگ تولید را به دنبال خواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دولت و خودروسازان به جای تولید بر پایه عدد مکانیکی تولید، باید به دنبال کیفیت تولید باشند تا هم شاهد رونق تولید و هم رضایت مشتری و مصرف کننده در ادامه فعالیت های خود باشیم.

کد خبر 114730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    0 0
    کم شه که گرون کنی