همراهی در تولید خودروهای کرمان موتور + جزئیات

پرشین خودرو: کرمان موتور به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت های سازمانی و تولید در راستای غلبه بر مشکلات صنعت خودرو و تامین انتظارات هم میهنان عزیز، تصمیم به اجرای طرح های موثر همچون طرح «همراهی در تولید» دارد.

به گزارش پرشین خودرو، در طرح "همراهی در تولید" ضمن ایجاد مشارکت جامعه، هدف گسترده تری در امر تولید و بکارگیری سرمایه گذاری های سرگردان در تولید، موضوع رونق صنعت و ایجاد اعتماد پایدار و حس امنیت سرمایه گذاری با بازده مناسب هدف گذاری شده است تا مردم عزیز ضمن برخورداری از مزایای سرمایه گذاری خود، به رشد تولید و بالطبع ایجاد اشتغال مولد و پایدار کمک کرده باشند.

براساس این گزارش، طرح همراهی در تولید، به مصرف کنندگان نهائی محصول و سرمایه گذاران امکان می دهد تا در تولید و خرید محصولات خوش نام تولیدی کرمان موتور مشارکت داشته باشند.

علاقمندان برای بهره مندی از طرح فوق می توانند با پیش پرداخت های متنوع از 60 تا 150 میلیون تومان مشارکت داشته باشند و این امکان خرید خودرو همراه با سرمایه گذاری مناسب و مولد و بهره مندی از سود مشارکت سالانه 18درصد با بازه زمانی 9، 12 و 15 ماه خواهد بود که مشتریان محترم در پایان دوره امکان خرید خودرو مورد نظر با بهره مندی از قیمت مصوب در زمان صدور دعوتنامه را خواهند داشت. در صورتیکه تمایل به بازخرید خودرو توسط شرکت کرمان موتور داشته باشند نسبت به قیمت صدور دعوتنامه و بازه زمانی طرحی که در آن اقدام به مشارکت کرده اند از افزایش قیمت تعهدی شرکت برای بازخرید خودرو در زمان دعوتنامه نسبت به قیمت صدور دعوتنامه با نرخ های 3، 4 و 6 درصد(رجوع به شرایط مشارکت در تولید) نیز بهره مند خواهند شد.

چنانچه خریداران در طول حضور در طرح همراهی در تولید علاقمند به انصراف پیش از سررسید باشند از 12درصد سود سالانه بهره مند می شوند.

طرح همراهی با تولید کرمان موتور از 10 تیرماه امسال آغاز خواهد شد.

 

در ادامه جداول جزئیات این طرح را مشاهده خواهید کرد:

 

جک

 

جک

 

 

کد خبر 114741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha