کد خبر 114748
۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
آئودی Q7 مدل ۲۰۲۰ معرفی شد

پرشین خودرو: شاسی‌بلند آئودی Q7 مدل ۲۰۲۰ با تغییراتی در جلو و عقب به همراه تغییرات بیشتر در داخل کابین و بهره‌گیری از پیشرانه‌های دیزلی نیم‌هیبریدی معرفی شد.

به گزارش پرشین خودرو، پس از انتشار تصاویر جاسوسی، هم‌اکنون پرده‌ها از روی آئودی Q7 فیس‌لیفت کنار رفته و مشخص شده است که جزئیات موجود در تصاویر رندر بسیار دقیق و صحیح بودند. با ترکیب کردن آخرین زبان طراحی این خودروساز، آئودی Q7 مدل ۲۰۲۰ از سپر و ظاهر جلو و عقب جدید بهره می‌برد. در داخل کابین، این تغییرات کمی بیشتر برجسته می‌شود و زیر کاپوت آن نیز گزینه‌های متنوع سیستم محرکه هیبریدی وجود دارد.

 

آئودی Q7

 

در خارج خودرو، جلوپنجره آئودی Q7 گسترده‌تر شده و سپر جلو برای پذیرفتن ورودی‌های بزرگتر، دوباره قالب‌گیری و طراحی شده است. چراغ‌های جلو جدید با واحدهای LED ماتریسی HD به‌عنوان آپشن ارائه می‌شوند، درحالی‌که ورودی‌های بزرگتر کناری بیشتر جهت عمودی به خود می‌گیرند. قطعات تزئینی در پادری‌ها زیبایی خاصی به دو طرف شاسی‌بلند آئودی می‌دهند، درحالی‌که سپر عقب بازطراحی‌شده از طرح ساده‌ای بهره می‌برد و همانند مدل قبلی، دارای خروجی‌های اگزوز ذوزنقه‌ای است.

 

آئودی Q7

 

در بالای در صندوق عقب، چراغ‌های عقب با نوار کرومی همراه است که تمام عرض شاسی‌بلند را پوشش می‌دهد و آن را از تمام مدل‌های پیشین خود متمایز می‌کند. اگرچه این تغییرات خیلی حرکت نمایشی برای یک مدل فیس‌لیفت نیست، اما به‌طور درخورتوجهی جلو و عقب خودرو را تحت تأثیر قرار می‌دهد. 

 

آئودی Q7

 

در داخل کابین، تغییرات واضحی رخ می‌دهد. داشبورد جدید شامل پیکربندی دیجیتال با صفحه‌نمایش لمسی دوگانه است. صفحه‌نمایش شناور در وسط برداشته می‌شود و هم‌اکنون به‌عنوان بخشی از داشبورد مرکزی همراه‌با کنسول مرکزی بازطراحی‌ شده است. اگرچه بسیاری از قطعات هنوز هم شبیه مدل سال گذشته هستند، آئودی می‌گوید تغییرات اضافه‌شده مقدار کمی (۱۱ میلی‌متر) باعث افزایش فضای داخل کابین می‌شوند. همان‌طور که انتظار می‌رفت، شاسی‌بلند آئودی Q7 مدل ۲۰۲۰ با فناوری‌هایی از جمله ناوبری MMI و اتصال آئودی ارائه شده است که از همه‌ چیز از جمله اطلاعات ترافیکی برای اتصال با الکسا آمازون بهره می‌برد. Car-to-X (که در آن X نشان‌دهنده تماس با زیرساخت‌های شهری برای دسترسی به اطلاعات لحظه‌ای چراغ‌های راهنمایی است) طی ماه‌ها و سال‌های آینده در شهرهای انتخابی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

 

آئودی Q7

 

در عرضه آئودی Q7 برای بازارهای اروپا، دو پیشرانه دیزل در دسترس خواهد بود و به‌دنبال آن، یک مدل بنزینی است. تمام پیشرانه‌ها از سیستم نیم‌هیبریدی ۴۸ ولت استفاده می‌کنند، هرچند آئودی هنوز اطلاعاتی درباره قدرت و کارایی ارائه نمی‌کند. علاوه‌بر این، آئودی Q7 برای بازار ایالات متحده محدود خواهد شد و تنها برخی گزینه‌های سیستم محرکه برای این منطقه ارائه می‌شوند. انتظار می‌رود که آئودی Q7 پلاگین هیبرید در آینده معرفی شود، اما نکته‌ای که شاید اهمیت بیشتری داشته باشد، این است که Q7 از سیستم پایداری غلتشی فعال موجود در SQ7 به‌عنوان آپشن بهره می‌برد.

هنوز قیمت شاسی‌بلند آئودی Q7 مدل ۲۰۲۰ در دسترس نیست، اما عرضه آن در بازارهای اروپایی از اوایل مهرماه آغاز می‌شود.

منبع: زومیت

کد خبر 114748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha