یک سازه و چند تست برای پیکاپ تراک آمیکو «آسنا» +فیلم

پرشین خودرو: تست های خودرو سالهاست به بخشی از فرآیند جهانی فروش و جذب مشتری تبدیل شده است، اقدامی که هر چند در ایران نیز شاهد برگزاری این تست ها تحت عنوان تست درایو بودیم اما هیچ گاه خلاقیت، چاشنی برگزاری این تست ها نشد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، تقریبا می توانیم بگوییم که از ابتدای دهه نود، مفهوم فروش خودرو در ایران با تحولاتی روبرو شد. در سال های ابتدایی دهه 90 و پس از پشت سرگذاشتن بحران کمپین «نخریدن خودرو»، فروش اقساطی خودرو در ایران به روشی تبدیل شد که دیگر کمتر کسی به فکر خریدن خودرو به صورت نقدی می افتاد.

در این سال ها و با ورود نمایندگی های برندهای بزرگ به ایران، روش های جذب مشتری و معرفی محصول نیز با استانداردهای جهانی پیش رفت و تست درایو تبدیل به بخشی از فرآیند خرید خودروهای مختلف شد.

هر چند این شرایط به دلایل مختلف دوام چندانی نیافت اما در همان روزها نیز دیدیم که در برگزاری تست درایوها خلاقیت چندانی روی نمی داد.

با ممنوعیت واردات خودرو و تحمیل تحریم های یکجانبه به این صنعت، نمایندگی های مطرح که روزی به برگزاری تست های خودرو افتخار می کردند امروز تبدیل به بخشی از خدمات پس از فروش شده اند.

اما در این شرایط نیز خودروسازانی هستند که با درک صحیح از شرایط و شناخت کافی از بازار و توجه به کمبودهای آن، به حیات خود ادامه می دهند، هر چند با مشکلات زیادی خارج از حوزه مدیریت خود دست به گریبان هستند.

گروه صنعتی آمیکو را می توانیم یکی از این دست شرکت ها بدانیم که با معرفی یک محصول در سگمنت پیکاپ تراک ها توانست به خوبی نشان دهد که در شرایط سخت هم می توان با شناخت و مطالعه بازار به فعالیت ادامه داد.

ارائه محصول، آن هم در سگمنتی که جای خالی آن در بازار به شدت احساس می شد یک سوی ماجرا است و معرفی آن به بازار سوی دیگر داستان.

در ویدئویی که به همین منظور برای شما آماده کرده ایم خواهید دید که جای خلاقیت در معرفی محصول تا چه میزان در بازار خودروی ایران خالی است.

در ویدئوی ذیل شاهد برگزاری تست هایی خواهید بود که با هدف نمایش هر چه بیشتر توانایی پیکاپ آسنا در شرایط سخت و جاده های ناهموار به صورت اختصاصی در این شرکت طراحی شده است.

این تست که به Roller & Balance معروف است، هر چند به صورت تخصصی در نظر داشت تا به نقطه قوت پیکاپ آسنا یعنی دفلاک اتوماتیک بپردازد اما در خلال انجام آن می شد زاویه ورود و خروج، میزان بازی عمودی چرخ ها و محور خودرو و توان مقاومت در برابر ارتعاشات وارده به خودرو در حالت 3 چرخ را به خوبی مشاهد کرد.

آمیکو این تست را ذیل عنوان باشگاه مشتریان این شرکت به برخی از شهرستان ها همچون گرگان برد و با در نظر گرفتن فضایی خاص، این تست را برای سایر خودروهای دو دیفرانسیل نیز برگزار کرد.

سازه ای که برای رولر تست در آمیکو ساخته شده است، به دلیل کاربری پیکاپ آسنا شرایط مختلف آفرود از گیرکردن یک چرخ در گل و لای تا 3 چرخ شدن را به دفعات شبیه سازی می کند که پیشنهاد می کنیم تا حتما نگاهی به این ویدئو داشته باشید.





 















 

 

کد خبر 114782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha