همراهی در تولید، همزمان با روز صنعت و معدن استارت می شود

پرشین خودرو: سابقه فعالیت کرمان موتور همواره با ترسیم چشم اندازی جسورانه و در عین حال واقع گرایانه موجب ارایه محصولاتی همگام با رشد تکنولوژی جهانی بوده که مولفه های ایمنی، کیفیت و امکانات رفاهی از مزایای آن است.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت کرمان موتور در پی تحقیق همه جانبه در خصوص بررسی و انتخاب شریک تجاری مناسب وخوش نام، سرلوحه قراردادن نیاز و سلیقه هموطنان و توان خرید اقشار مختلف درآمدی جامعه و در بلند ترین گام خود ایجاد، توسعه و گسترش خط تولید و مونتاژ با حفظ کیفیت واستانداردهای جهانی که موجب اشتغال نیروی انسانی متخصص و کارآمد شده و با ایجاد شبکه منسجم نمایندگی های فروش و خدمات پس ازفروش در سراسر کشور معنای حضور پرتلاش و مستمر با غلبه بر تمامی مشکلات صنعت خودرو را عینیت بخشیده است.

به نظر می رسد این بار شرکت کرمان موتور برای نیل به آرمان های همسو با رشد تولید وشکوفایی فناوری در میهن عزیز "طرح همراهی در تولید " را با اهدافی مدون و چشم اندازی بلند را ارائه کرده است.

طرح مذکور که از دهم تیرماه جاری و همزمان با روز ملی صنعت و معدن آغاز می شود دارای مزیت های پررنگی همچون امکان انتخاب خودرو، بازده سود مشارکت بسیار مناسب و درصورت لزوم قابلیت نقدشوندگی می باشد.
در طرح همراهی با تولید امکان خرید خودرو دلخواه و متناسب با نیاز، سلیقه و بودجه از بین سه خودروی خوش نام تولیدی کرمان موتور JAC S5, JAC S3, JAC J4 مقدور می باشد.

 

جک جی4



سرمایه گذاری چشمگیر در چرخه تولید که با پذیرش سهم بزرگی از ریسک سرمایه گذاری مولد توسط شرکت کرمان موتور به سرمایه های خرد و کلان امکان بهره مندی از پاداشی در خور توجه و همراه با آسودگی خیال را فراهم می سازد که با هر مقدار سرمایه، در گردش چرخ عظیم صنعت میهن اسلامی مشارکت پربازده داشته باشند و در صورتیکه در زمان صدور دعوتنامه تکمیل وجه تمایل به دریافت خودرو انتخابی را نداشته باشند علاوه بر سود مشارکت، از افزایش قیمت تعهدی شرکت برای بازخرید خودرو در زمان دعوتنامه نسبت به قیمت صدور دعوتنامه نیز برخوردار خواهند شد.

همچنین در صورتیکه همراهان در تولید بنا به هردلیل در مسیر این طرح هدفمند تصمیم بر انصراف داشته باشند از 12 درصد سود انصراف سالیانه برخوردار خواهند شد.

خاطرنشان می شود که اطلاعات کامل از شرایط طرح "همراهی در تولید" در وب سایت رسمی کرمان موتور قابل به آدرس www.kermanmotor.com قابل دریافت است.

کد خبر 114790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha