انعقاد قرارداد با چین برای تأمین 80 مورد پله برقی مترو

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت مترو تهران از انعقاد قراردادی با کشور چین برای تأمین 80 پله‌برقی‌ مترو خبر داد و گفت: پله برقی‌های ایستگاه شادمان تا پایان مرداد نصب می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، علی امام، مدیرعامل شرکت مترو تهران، درباره انتقاد به نبود پله برقی در برخی از ایستگاه‌هایی مترو همچون ایستگاه شادمان، اظهار داشت:‌بخشی از این پله برقی‌ها ساخته شده و در راه حمل از کشور چین به ایران است و طی سه هفته آینده ترخیص خواهد شد.

 

پله برقی

 

وی افزود:‌بخش دیگری نیز در حال ساخت و تکمیل است و اگر مشکل خاصی پیش نیاید تا پایان مرداد پله‌ برقی‌های ایستگاه شادمان نصب خواهد شد. در مورد ایستگاه‌های خط 6 و 7 نیز قراردادهایی جهت تأمین پله برقی با کشور چین انجام داده‌ایم.

وی بیان داشت:‌ در این قرارداد تأمین 80 مورد پله برقی در نظر گرفته شده که عمده این پله‌ها برای ایستگاه‌های خط 7 نیز در نظر گرفته شده است. اعتبار لازم در این زمینه محقق شده که با حمایت معاونت مالی شهرداری به تدریج تأمین می‌شود.

روز گذشته حجت نظری، عضو شورای شهر تهران نسبت به نبود پله برقی در برخی ایستگاه‌ها از جمله ایستگاه شادمان و تعلل شهرداری در تأمین و نصب پله برقی تذکر داده بود.

منبع: فارس

کد خبر 114816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha