کد خبر 114864
۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
اولین تصویر بی ام و X6 جدید منتشر شد

پرشین خودرو: اولین تصاویر رسمی بی‌ام‌و X6 جدید منتشر شد. خودروساز آلمانی قصد دارد این خودرو را فردا به‌صورت رسمی نمایش دهد.

به گزارش پرشین خودرو، بی‌ام‌و X6 جدید ابتدا در صفحه‌ی اینستاگرام و سپس در صفحات وب به‌طورکامل نمایش داده شد. اولین برنامه‌ی رسمی برای فردا برنامه‌ریزی شده است؛ اما در‌ عین‌ حال، می‌توانیم برخی از تصاویر محصول جدید خودروساز باواریا را مشاهده کنیم. به نظر می‌رسد برخلاف نسل قبلی، مدل جدید بی‌ام‌و X6 جلوه‌ی بیشتری در جاده‌ دارد و از طراحی عقب جذابی بهره می‌برد.

 

بی‌ام‌و X6

 

چراغ‌های عقب به شکل جدیدی ظاهر شده‌اند که باریک‌تر و کمی کشیده‌تر می‌شوند. خط سقفی ظاهر كوپه‌مانند را حفظ می‌كند و بخش جلویی آن شباهت زیادی به X5 دارد که جلوپنجره‌ بزرگ‌تری درمقایسه‌با مدل‌های قبلی دارد. به‌عنوان نوآوری جلوپنجره‌ی جدید روشن می‌شود که ممکن است دلخواه هر فردی نباشد.

 
 
بی‌ام‌و X6
 

اسپویلر روی صندوق عقب نشسته که شبیه به یکی از مدل‌های اسپرت بی‌ام‌و از جمله نسخه‌های CS به‌ نظر می‌رسد. نمای جانبی خودرو شکل‌های بسیاری ارائه می‌دهد که اثر سه‌بعدی ایجاد می‌کند؛ بنابراین، حالت جذاب‌تری دارد. در مدل‌های گران‌تر، مشتریان بسته‌ی استاندارد M Sport را دریافت می‌کنند که تزیین کرومی و ورودی‌های بزرگ هوا دارد. 

زیر کاپوت همان پیشرانه‌های مشابه استفاده‌شده در X5 قرار دارد که از جمله می‌توان به پیشرانه‌ی سه لیتری دیزلی در اروپا تا مدل به‌کاررفته در M50i اشاره کرد. مشتریان در ایالات متحده دو گزینه‌ی بنزینی مانند پیشرانه‌ی استفاده‌شده در مدل‌های xDrive40i و M50i دریافت می‌کنند؛ در حالی‌ که اروپایی‌ها نیز نسخه‌های محبوب xDrive30d و M50d دردسترسشان است.

در داخل کابین نیز، شگفتی جدیدی وجود نخواهد داشت؛ با اینکه تقریبا نسخه‌ای از فضای داخل بی‌ام‌و X5 است. از جمله امکانات داخلی می‌توان به دو صفحه‌نمایش بزرگ دیجیتال اشاره کرد.

به‌زودی، مراسم رسمی رونمایی بی‌ام‌و X6 جدید برگزار خواهد شد و اخبار مربوط‌ به آن منتشر می‌شود.

منبع: زومیت

کد خبر 114864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha