افزایش ستاره های كیفی محصولات ایران خودرو در تحریم

پرشین خودرو: بنابر نتایج ارزیابی خردادماه 98 شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران، ستاره های كیفی محصولات پژو پارس كرمانشاه از دو به سه ستاره افزایش یافته و محصول207 صندوقدار در نخستین ارزیابی، واجد دریافت چهار ستاره كیفیت شده است.

به گزارش پرشین خودرو، هدف گذاری و نظارت مستمر كیفی در زنجیره تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو،‌ شناسایی نقاط بهبود و تعریف برنامه بهبود،‌ منجربه افزایش ستاره های كیفیت محصولات ایران خودرو به ویژه در ماه های اخیر شده است.

برمبنای این گزارش، علاوه بر كنترل كیفیت روزانه محصولات تولیدی، شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران به عنوان سازمان نظارتی، در بازه زمانی یك ماهه، كیفیت خودروها را ارزیابی می كند كه نتایج آن نزدیك و منطبق بر نتایج ارزیابی های داخلی در ایران خودرو است.

نتایج ارزیابی های داخلی در مسیر بهبود كیفیت محصولات و تعریف برنامه بهبود راهگشا بوده و دستیابی به اهداف كیفی را تسهیل می كند. ستاد عالی كیفیت محصولات ایران خودرو با حضور مدیران ارشد كیفیت در حوزه های مختلف تامین، ‌تولید و خدمات پس از فروش به صورت هفتگی میزان پیشرفت و اجرای پروژه‌های بهبود را رصد می كند. نظارت بر كیفیت قطعات و محصولات در شرایط خاص تحریم با حساسیت بالاتری انجام می شود تا علاوه بر حفظ كیفیت،‌ اهداف ارتقای كیفیت نیز محقق شود.

 

هایما



برهمین اساس،‌ در نتایج ارزیابی خردادماه شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران، محصول پارس تولیدی سایت كرمانشاه از دو ستاره به جمع سه ستاره ها پیوست و همچنین 207 صندوقدار در نخستین ارزیابی در گروه چهار ستاره ها قرار گرفت. این دستاوردها حاصل توجه و حمایت های مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو و تلاش جمعی مدیران و كاركنان خانواده بزرگ این گروه صنعتی است.

درحال حاضر نخستین محصول دارنده 5 ستاره كیفیت پژو 2008 ایران خودرو بوده و بیش از 60 درصد از محصولات این خودروساز در گروه كیفیت سه ستاره و بالاتر هستند.
 

کد خبر 114882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha