نیروی انسانی خلاق سرمایه اصلی بانک ایران زمین

پرشین خودرو: جلسه هم اندیشی کارکنان مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری بانک ایران زمین، با هدف تشریح و تبیین اهداف تعیین شده سال جاری تشکیل شد.

به گزارش پرشین خودرو، در ابتدای این جلسه مدیر استان ضمن خوش آمد گوئی به همکاران از زحمات آنان در سال 97 تشکر و قدردانی کرده و به تشریح آمار عملکرد 3 ماهه سال جاری پرداخت، وی تحقق شعار پرواز در سال 98 را در گرو تلاش بیشتر، پشتکار، تعهد سازمانی و امید به آینده، همدلی، دقت نظر در بخشنامه ها و دستورالعمل های ابلاغی دانست.


سبزواری از همکاران بعنوان نیروهای خط مقدم که وظیفه بسیار سنگین حفظ و حراست از شئونات بانک وجلب رضایت ارباب رجوع را بر عهده دارند نام برد و از آنها به عنوان عوامل موثر در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های بانک یاد کرد و وجود نیروی انسانی جوان، تلاشگر، خلاق و مبتکر در بانک را بعنوان یکی از سرمایه های بی بدیل برشمرد.

 

بانک ایران زمین


سبزواری به تفسیر استراتژی، اهداف و برنامه های بانک و همچنین شرح وظائف ابلاغی توسط مدیران ارشد بانک پرداخت و اظهار امیدواری کرد که با همدلی، هم اندیشی و هم افزائی بیشتر هرچه سریعتر برنامه ها و انتظارات مدیران ارشد بانک جامه عمل بپوشانیم.


وی از مطالبات غیر جاری بانک به عنوان یک عامل مخرب که سایر شاخص های مثبت را تحت الشعاع خود قرار می دهد نام برد و از کارکنان خواست همگام و هم سو با روسای شعب بمنظور تعیین تکلیف و وصول مطالبات معوق تلاش کنند.


سبزواری تکریم ارباب رجوع و حفظ آراستگی شعب و وضعیت ظاهری پرسنل را از عوامل تاثیر گذار جهت جلب و جذب منابع و رضایت آنها برشمرد و بر رعایت اصول منشور اخلاقی بانک بیش از پیش تاکید کرد. وی دستیابی به بانک دیجیتال در افق 1400 را از اهم وظائف پرسنل دانست و بر لزوم معرفی خدمات بانکداری مدرن و افزایش تعداد کاربران آن تاکید کرد.


در ادامه ترویجی معاون اداری و مالی استان ضمن تشریح آمار درصد تحقق هدف شعب و رتبه بندی آنان را تا پایان خرداد ماه اعلام و از شعب موفق تقدیر کرد.


ترویجی خواستار ترغیب و تشویق مشتریان به استفاده از خدمات قابل ارائه، اینترنت بانک و همراه بانک شد و افزود: این امر باعث حرکت به سوی بانکداری الکترونیک و دیجیتال خواهد بود.


در پایان جلسه پرسش و پاسخ انجام و تنی چند از همکاران به بیان نقطه نظرات پرداخته و از طرف مدیراستان جمع بندی لازم صورت گرفت.

کد خبر 114895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha