فراخوان ثبت‌نام در سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی

پرشین خودرو: مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از فراخوان ثبت‌نام رانندگان در سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی از هفته‌آینده خبرداد.

به گزارش پرشین خودرو، مرتضی ضامنی، به آخرین وضعیت سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان دانش آموزی) اشاره کرد و گفت: با آغاز فعالیت سامانه سپند، اپلیکیشنی در اختیار والدین قرار داده می‌شود که طبق آن تمام فعالیت‌های دانش آموز و راننده در طی مسیر مدرسه تا خانه و برعکس آن رصد می‌شود.

به گفته وی، به عبارت دیگر با این اپلیکیشن، دانش آموز برای سوار شدن به ماشین فراخوانده می‌شود و هنگامی که سوار سرویس مدرسه می‌شود به والدین اعلام شده، مسیر طی شده توسط والدین رصد می‌شود و در نهایت تحویل دانش آموز به مدرسه نیز به والدینشان اعلام می‌شود.در کنار این موضوع، والدین می‌توانند بر عملکرد راننده و خودرو نظارت مستمر ، موثر و آنلاین نیز داشته باشند.

 

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تا آغاز سال تحصیلی جدید چندماهی بیشتر باقی نمانده است، فراخوان شرکت‌ها برای ثبت‌نام در سامانه سپند آغاز شده است. این فراخوان از حدود ۲۰ روز پیش شروع و شرکت‌ها نیز ثبت نام‌هایشان را انجام داده‌اند. حال باید شهرداری‌ها این شرکت‌ها را تایید کرده تا در نهایت شرکت‌های تایید شده و واجد شرایط برای ارائه خدمات حمل‌ونقلی داشته باشیم.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با بیان اینکه پس از تایید شرکت‌های حمل‌ونقلی توسط شهرداری‌ها، رانندگان می‌توانند با عضویت در این شرکت‌ها به ارائه خدمات بپردازند، اظهار کرد: رانندگانی که متقاضی فعالیت در این حوزه  یعنی سرویس مدارس هستند حتماً باید زیر نظر این شرکت‌ها خدمات ارائه دهند و برای آن دسته از رانندگان متقاضی نیز از هفته آینده فراخوان ثبت‌نام زده خواهد شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 114923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha