فروش اقساطی جی4 تا ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد +جزئیات

پرشین خودرو: طرح فروش نقد و اقساطی محصول جک جی4 که همزمان با میلاد حضرت معصومه(ص) آغاز شده است تا پایان دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت کرمان موتور تولید کننده محصولات جی.ای.سی با در نظر گرفتن شرایط خرید خودرو در ایران مصمم است با ارائه شرایط فروش متنوع برای محصول جک جی4 که یکی از اقتصادی ترین خودروهای موجود در بازار می باشد امکان خرید را برای قشر کثیری از مردم فراهم آورد.

براساس این گزارش، در طرح فروش خودرو جک جی۴ اتوماتیک، شرایط متنوعی اعلام شده است بطوریکه مشتریان می‌توانند هم به صورت تمام نقد و هم با پیش پرداخت های ۵۵، ۶۵ و ۷۴ میلیون تومان و باز پرداخت ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه این محصول را خریداری کنند.

این گزارش می افزاید: خودرو جک جی۴ آخرین محصول جی.ای.سی است که پس ازعرضه موفق چهار محصول دیگر از این برند در ایران توسط کرمان موتور، پای به میدان گذاشت تا سبد محصولات کرمان موتور را در ایران کامل‌تر کند.

گیربکس نصب شده بر روی جک جی۴ از نوع CVT است و همچنین مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری است که ۱۰۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۶ نیومتن متر گشتاور تولید می‌کند و از جمله آپشن های موجود در این خودرو می توان به کروز کنترل، فرمان برقی و سنسور نور اشاره کرد.

شرایط فروش محصول جک جی4 در جدول زیر قابل مشاهده است.

 

فروش جک جی4
 

کد خبر 114982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha