کد خبر 115070
۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
معرفی مک لارن 600LT با تیونینگ نویتک

پرشین خودرو: مک‌لارن 600LT با تیونینگ نویتک، قدرت ۶۸۸ اسب‌بخار و بیشینه سرعت ۳۳۳ کیلومتربرساعت معرفی شد.

به گزارش پرشین خودرو، تیونر آلمانی نویتک (Novitec) می‌خواهد به تمام جهانیان یادآوری کند که مک‌لارن 600LT خودروی جذاب و لذت‌بخشی است و به همین دلیل آن را با برخی اصلاحات آیرودینامیکی همراه می‌کند. نویتک قدرت پیشرانه سوپراسپرت 600LT را افزایش می‌دهد تا شانس بیشتری برای رقابت 720S داشته باشد.

 

مک لارن

 

نویتک به تیونینگ پیشرانه ۳/۸ لیتری خورجینی هشت سیلندر مک‌لارن 600LT مجهز به توربوشارژر دوگانه در سه حالت اقدام کرده است. دو مورد اول از نظر ماهیت کاملاً الکترونیکی هستند، اما سومی شامل تغییر برنامه ECU پیشرانه همراه‌با ارتقای اگزوز می‌شود. بالاترین حالت تیونینگ خودرو نویتک که «Performance Stage 2» نامیده می‌شود، قدرت پیشرانه 600LT را به ۶۸۸ اسب‌بخار در ۷،۴۵۰ دوربردقیقه می‌رساند. پیشرانه استاندارد این خودرو می‌تواند ۵۹۲ اسب‌بخار قدرت و ۶۱۹ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند، در حالی که از جعبه‌دنده هفت سرعته دوکلاچه بهره می‌برد.

 

مک لارن

مک لارن

 

با توجه به اطلاعات ارائه‌شده توسط نویتک، این میزان قدرت برای 600LT کافی است تا در زمان ۲/۸ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد و بیشینه سرعت آن هم به ۳۳۳ کیلومتربرساعت محدود می‌شود. مسلماً این ارقام تنها پیشرفت‌های جزئی در مقایسه با پیشرانه اصلی مک‌لارن 600LT هستند، اما قدرت اضافی به راحتی در پیست خود را نشان می‌دهد؛ جایی که راننده می‌خواهد طبق شرایط پیست و با وجود پیچ‌های پشت سر هم شتاب‌گیری کند. نویتک همچنین سوپراسپرت مک‌لارن را با مجموعه‌ای از فنرهای اسپرت تجهیز کرده است که ارتفاع آن را نسبت به زمین، ۳۰ میلی‌متر کاهش می‌دهد. طیف وسیعی از رینگ‌های Vossen با اندازه ۲۰ اینچی برای جلو و ۲۱ اینچی عقب در دسترس هستند.

 

مک لارن

 

تغییرات فضای بیرونی خودرو از لحاظ ظاهری، کم است. در جلو کاپوت مخصوص نویتک برای فضای محموله جلو قرار می‌گیرد که بخش دماغه آن را به شکل بی‌نظیری متمایز می‌کند. در عقب هم نویتک دریچه هوای کربنی دوتکه برای خنک کردن پیشرانه ارائه می‌دهد. خریداران مک‌لارن 600LT نویتک همچنین می‌توانند آن‌طور که دوست دارند از انواع چرم و آلکانترا برای تزئین داخل کابین استفاده کنند.

منبع: زومیت

کد خبر 115070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha