8000 خودرو در گمرکات کشور باقی مانده است!

پرشین خودرو: دبیر انجمن واردکنندگان خودرو ایران گفت: تاکنون کمتر از چهار هزار و 700 خودرو وارداتی از گمرک ترخیص شده و هشت هزار خودرو دیگر هنوز در گمرک‌ های کشور باقی مانده است.

به گزارش پرشین خودرو، مهدی دادفر، با بیان این مطلب اظهار داشت: نیاز به تمدید مهلت اجرایی با تعیین ضرب الاجلهای لازم برای ترخیص خودروهای در گمرک مانده داریم چراکه مصوبه ورود این خودروها 16 تیرماه 98 به پایان رسیده است.

 

مهدی دادفر


وی در خصوص امکان تمدید مجدد مهلت ترخیص خودروهای دپوشده در گمرکات از سوی هیات دولت تصریح کرد: در این خصوص مکاتباتی با معاون اول رئیس جمهوری و دفتر وزیر صمت صورت گرفته است تا در صورت صلاحدید با تعیین ضرب‌الاجل زمانی برای نهادهای ذیربط مهلت ترخیص این خودروها را برای مدت مشابه دیگری تمدید کند، اما تاکنون تصمیم نهایی از سوی وزارت صمت در پاسخ به نامه‌ های ارسالی انجمن ابلاغ نشده است.

یادآور می شود: هیات دولت در اردیبهشت ماه امسال و بعد از اتمام فرصت چهار ماهه واردکنندگان برای ترخیص خودروهای دپوشده در گمرک با توجه به چالش‌هایی که در روند ترخیص خودروهای مانده در گمرک وجود داشت، این فرصت را برای دو ماه دیگر یعنی تا 16 تیرماه سال جاری تمدید کرد تا واردکنندگان این امکان را بیابند با ترخیص خودروهای مانده در گمرک، به تعهدات خود به مشتریان عمل کنند.

کد خبر 115074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha