کد خبر 115108
۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
حذف آپشن وارداتی‌ها مشکل جدید مشتریان

پرشین خودرو: یکشنبه گذشته مهلت دوماهه ترخیص خودروهای رسوب کرده در گمرک به اتمام رسید این در شرایطی است که هم‌اکنون شرکت‌های وارد‌کننده تمام تمرکز خود را برتحویل محصولات به مشتریان قرار داده‌اند. حال در شرایطی که به‌نظر می‌رسد مشتریان خودروهای ترخیص شده پس از مدت‌ها چشم انتظاری باید از دریافت خودروی ثبت‌نامی خود خوشحال باشند، اما آنها با مشکل جدیدی روبه‌رو شده‌اند.

به گزارش پرشین خودرو، تعدادی از مشتریان عنوان کرده‌اند که بعضی از شرکت‌های وارد‌کننده هنگام تحویل محصولات اقدام به حذف برخی آپشن‌ها یا قطعات مانند سیستم پخش و LCD از خودروهای وارداتی کرده‌اند.

این در شرایطی است که در چک لیست مربوط به تحویل خودرو که از سوی شرکت واردکننده در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود، در مقابل اقلام حذف شده، تیک تایید مبنی‌بر موجود بودن آن قطعه یا آپشن خورده است.

در واقع مشتری با امضای برگه مذکور تایید می‌کند که خودروی خود را با تمام امکانات تحویل گرفته است.


این مساله را با مهدی دادفر دبیر انجمن واردکنندگان مطرح کردیم تا از چند و چون این اتفاق مطلع شویم. دادفر می‌گوید این مساله قطعا تخلف است و شرکت‌های وارد‌کننده اجازه ندارند محصولات خود را با حذف آپشن یا قطعه در اختیار مشتریان قرار دهند.

این فعال صنفی پیش‌بینی می‌کند که این دست اتفاقات بدون هماهنگی با شرکت نمایندگی اتفاق افتاده است.دادفر می‌گوید: ریشه این مساله را باید در بخش‌های تحویل و فروش شرکت‌های واردکننده متخلف جست‌وجو کرد؛ چراکه این امکان وجود دارد برخی از افراد در بخش‌های مورد اشاره به‌صورت خودسرانه اقدام به حذف برخی آپشن‌ها کرده باشند.

دبیر انجمن واردکنندگان به مشتریان توصیه می‌کند در صورت برخورد با این مساله، مراتب را با مدیریت ارشد شرکت‌های واردکننده‌ای که محصولش را خریداری کرده‌اند، در میان بگذارند و پیگیر مطالبات خود باشند.

منبع: دنیای اقتصاد

 

کد خبر 115108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha