هشدار امداد خودرو ایران به مشتریان

پرشین خودرو: گزارشات دریافتی از سوی مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو نشان از تماس شرکت‌های غیرمجازی دارد که با وعده‌های غیرواقعی، اقدام به فروش اشتراک‌های متفرقه‌ کرده‌ که ارتباطی به خدمات شرکت امدادخودرو ایران ندارد.

به گزارش پرشین خودرو، به تازگی افراد و شرکت‌های غیرمجاز و فاقد صلاحیت تحت عناوین مختلف از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک، با اعلام مطالبی غیرواقعی اعم از ابطال کارت سوخت، ابطال گارانتی خودرو و غیره، مشتریان را ترغیب به خرید کارت اشتراک از شرکت‌های امدادی غیرمجاز کرده‌اند. این در حالی است که این تماس‌ها ارتباطی با گروه صنعتی ایران‌خودرو نداشته و شرکت امدادخودرو ایران هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال این نوع خدمات و یا عواقب ناشی از آن ندارد.

در راستای آگاه‌سازی مشتریان، گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرده است که شرکت امدادخودرو ایران با شماره تلفن 096440 به‌عنوان تنها نماینده رسمی، مسئولیت ارایه اطلاعات در حوزه‌های فروش، خدمات پس از فروش و خدمات امداد سیار را برعهده دارد.

 

امداد خودرو ایران



طبق این اطلاعیه، به منظور جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده و زیان، به دارندگان محصولات سواری ایران‌خودرو توصیه شده است جهت اطلاع از شماره تماس دفاتر بازاریابی این شرکت و نیز دریافت خدمات امدادی به وب‌سایت www.096440.com مراجعه كنند.

یادآور می شود، هیچ الزامی به خرید اشتراک از شرکت‌های امدادی غیرمجاز جهت استمرار امتیازات خودرو نظیر گارانتی و کارت سوخت وجود ندارد.

کد خبر 115113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha