کد خبر 11514
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۰
برگزاری مسابقات کشوری اتومبیلرانی

پرشین خودرو: به مناسبت گرامیداشت سالگرد ورود مقام معظم رهبری به شهرستان سقز یک دوره مسابقه کشوری اتومبیلرانی در پیست موتورسواری و اتومبیلرانی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، در این دوره از مسابقات 65 اتومبیلران در سه کلاس 4، 6 و 8 سیلندر از استانهای تهران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، سمنان، کرمانشاه و کردستان باهم رقابت کردند که درپایان در کلاس 4 سیلندر رضا ترفه از ارومیه، ماجد امامی از کردستان و فرشاد ملکی از کرمانشاه به ترتیب اول تا سوم شدند. در کلاس 6 سیلندر نیز فرهاد عبدی از جوانرود کرمانشاه به مقام نخست دست یافت، لقمان کریم زاده از مریوان کردستان به مقام دوم رسید و ناصر حسینی از ارومیه در جایگاه سوم ایستاد. در کلاس 8 سیلندر هم مهران سلطانی از سمنان، پیمان خانی از کردستان و حسن تقی زاده از تبریز به مقام های اول تا سوم دست یافتند. در پایان این مسابقات با دادن جام و حکم قهرمانی از اتومبیلرانان اول تا سوم قدردانی شد. این مسابقات به مناسبت سومین سالروز سفر پر خیر و برکت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در 29 اریبهشت سال 1388 به سقز برگزار شد.
کد خبر 11514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سپهر زنگنه ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
    0 0
    همکار عزیزم...این مسابقه آفرود بوده...بنابراین عکس مورد استفاده در این مطلب کاملا.....:) خسته نباشید میگم بابت زحماتی که برای سایت بسیار خوبتون می کشید:)