امداد گلس؛ خدمت جدید امداد خودرو ایران معرفی شد

پرشین خودرو: با تکمیل ناوگان شرق تهران، خدمت «امداد گلس» که از بهمن‌ماه سال گذشته به‌ صورت آزمایشی آغاز شده بود، اکنون به‌ صورت رسمی در تمامی پایتخت برای نخستین بار به اجرا در آمد.

به گزارش پرشین خودرو، خدمت «امدادگلس» با هدف تعویض شیشه‌های خودروهای گروه صنعتی ایران ‏خودرو در محل موردنظر مشتری، در حداقل زمان ممکن طراحی و اجرایی شده است. شرکت امدادخودرو ایران با دارا بودن بزرگ‏ترین ناوگان امداد خودرویی کشور در راستای توسعه خدمات امدادی و جلب حداکثری رضایت مشتریان، این خدمت جدید را به مجموعه خدمات نوین خود افزوده است.

مصطفی عامری مدیر مهندسی و کیفیت امدادخودرو ایران در این باره گفت: فاز نخست خدمت امدادگلس به‌ صورت آزمایشی در شهر تهران راه‌اندازی شد که با تکمیل ناوگان، گستره این خدمت در سراسر شهر تهران برای مشتریان قابل ارائه است. فاز بعدی این خدمت در حومه تهران و سپس در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه از برنامه‌های این خدمت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته خدمت امدادگلس تنها به تعویض شیشه منتهی نشده و خدماتی نظیر تعویض آینه‌ها و چراغ‌های خودرو در محل درخواست مشتری نیز در دستور کار قرار گرفته است.

 

امداد گلس



مدیر مهندسی و کیفیت امداد خودرو ایران با اشاره به مطابقت هزینه‌های استفاده از این خدمت با تعرفه‌های استاندارد این شركت افزود: خدمت امدادگلس برای مشترکین کارت طلایی به صورت رایگان (با فرانشیز ثابت 10 درصد) محاسبه می‌شود.

ثبت درخواست خدمت «امدادگلس» همانند دیگر خدمات امدادی این شرکت توسط شماره سراسری 096440و همچنین Web App و سایت www.096440.com جهت تعیین نوبت در دسترس مشتریان شرکت امدادخودروایران قرار گرفته است.

کد خبر 115170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha