بازدید مدیراستانی بانک ایران زمین از کارخانه پروفیل فولاد آپادانا

پرشین خودرو: مدیر شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال بختیاری به اتفاق هیات همراه با مدیرعامل کارخانه پروفیل فولاد آپادانا دیدار و از قسمت های مهم کارخانه بازدید کردند.

به گزارش پرشین خودرو، محمدرضا سبزواری مدیراستان در زمینه های متنوع محصولات بانکی به تشریح خدمات بانکداری دیجیتال پرداخته و در زمینه افزایش حجم تعاملات بانکی بیان کرد: بانک ایران زمین در زمینه های مختلفی به ویژه صدور انواع ضمانت نامه ها،گشایش اعتباری اسنادی ریالی و ارائه خدمات نوین بانکی از بانک های فعال و صاحب نام است.


مهندس دوغی مدیر کارخانه ضمن تشریح و معرفی مجموعه به دو دهه فعالیت شرکت در زمینه های متنوع مصنوعات فولادی، صنعتی و ساختمانی پرداخت و با تاکید بر کادر مهندسی و تجربه استفاده از مواد مرغوب شرکت های معتبر داخلی و سایر تولید کنندگان اشاره و توسعه روز افزون کمی و کیفی خود را در دستور کار دارد.

 

بانک ایران زمین


دوغی افزود: خط تولیدی این شرکت در حال حاظر با ظرفیت 60.000 تن در سال نسبت به تولید انواع لوله، قوطی، پروفیل و قطعات صنعتی در حال فعالیت بوده و بخشی از تولید داخلی و صادرات به کشورهای منطقه را در زمینی به مساحت 37000 هزار متر مربع و اشتغالزایی 100 نفر به طور مستقیم فراهم آورده است.


در پایان حاضرین در خصوص مسائل بانکی به بحث و تبادل نظر پرداختند و سبزواری ابراز امیدواری کرد در روزهای آتی شاهد افزایش مراودات مالی بین بانک ایران زمین و کارخانه پروفیل فولاد آپادانا باشیم.

کد خبر 115178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha