کد خبر 115197
۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
پرفروش‌ترین خودروهای کیاموتورز در آمریکا

پرشین خودرو: کیاموتورز یکی از شرکت های خودروسازی خارجی پرطرفدار در آمریکا محسوب می شود که سهم قابل توجهی در بازار این کشور دارد.

به گزارش پرشین خودرو، کیاموتورز که یکی از بزرگترین شرکت های خودروسازی کره ای به شمار می رود، سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی را در اختیار دارد و طرفداران و مشتریان بسیاری را به سمت و سوی خود جذب کرده است.

ایالات متحده آمریکا که همواره یکی از مهم ترین بازارهای فروش خودرو در جهان محسوب می شود، میزبان خودروسازان متعددی است که هر یک با رقابت تنگاتنگی که دارند، در تلاشند تا سهم بیشتری را در سال به خود اختصاص دهند و بدین ترتیب سودآوری و درآمدزایی خود را افزایش دهند.


حالا بر اساس آمار و گزارش های منتشر شده در وب سایت best selling cars و با مقایسه مجموع و میزان کل فروش محصولات فروخته شده برند کیاموتورز در ایالات متحده آمریکا می توان دریافت که میزان فروش خودروهای این برند کره ای تقریباً در طول مدت دو سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ ثابت مانده و تغییر چندان زیاد و قابل توجهی نداشته است.

جدول زیر به تشریح آمار و ارقام مربوط به خودروها و مدل های فروخته شده در بازار آمریکا در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ میلادی می پردازد:

کیاموتورز



از پرفروش ترین مدل های برند کیاموتورز می توان به کیا سورنتو، کیا سول، کیا فورته، کیا اوپتیما و کیا اسپورتیج اشاره کرد که در سال گذشته موفق شده اند به ترتیب ۱۰۷ هزار و ۸۴۶، ۱۰۴ هزار و ۷۰۹، ۱۰۱ هزار و ۸۹۰، ۱۰۱ هزار و ۶۰۳ دستگاه خودرو در بازار آمریکا به فروش برسانند.

از جمله مدل خودروهایی که در سال ۲۰۱۷ فروش نسبتاً بالاتر و موفقیت آمیزتری در مقایسه با سال بعد از آن یعنی ۲۰۱۸ داشتند، می توان به کیا سول، کیا سدونا، کیا کی ۹۰۰، کیا کادنزا، کیا اوپتیما و کیا فورته اشاره کرد. به عنوان مثال، کیا سول در سال گذشته ۱۰۴ هزار و ۷۰۹ دستگاه در این بازار به فروش رفته است این در حالیست که در سال قبل از آن موفق شده بود ۱۱۵ هزار و ۷۱۲ دستگاه از آن را در آمریکا بفروشد.

همچنین طبق جدول بالا می توان گفت که سه مدل خودروی کیا سول، اوپتیما و فورته از مرز و هدف فروش ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو در بازار ایالات متحده نیز عبور کرده اند و جز موفق ترین و پرفروش ترین مدل های توسعه داده شده توسط شرکت کره ای کیاموتورز به شمار خواهند رفت.

بیشترین میزان رشد در طول یک سال نیز به خودروی کیا ریو تعلق گرفته که میزان فروش آن ۳۷ درصد نسبت به سال ۲۰۱۷ افزایش پیدا کرده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 115197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha