کد خبر 115202
۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
سامانه مه‌پاش در هواسازهای مترو نصب می‌شود

پرشین خودرو: مدیرعامل شركت راه‌آهن شهری تهران و حومه گفت: سامانه جدید مه‌پاش در هواسازهای ایستگاه مترو محمدیه نصب و راه اندازی شد.

به گزارش پرشین خودرو، علی امام درباره نصب سامانه مه‌پاش در هواسازهای مترو اظهارداشت: با نصب و راه اندازی این سامانه ؛ هوای تازه پس از کاهش دما و افزایش رطوبت، برای رفاه حال مسافرین در ایستگاه دمیده می‌شود.

وی ادامه داد: این سامانه نسبت به نوع سنتی آن بیش از 70 درصد ، مصرف آب و هزینه های بهره برداری را کاهش می‌دهد.


مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه با اشاره به اینکه توسعه هدفمند خطوط مترو کلید رهایی تهران از مشکلات ترافیکی است، بیان داشت: تکمیل و راه‌اندازی ایستگاه محمدیه تاثیر به سزایی در تسهیل و دسترسی شهروندان منطقه 12 تهران به خطوط مترو دارد.


وی با تاکید بر اینکه نازک‌کاری و حمل و نصب 8 پله‌برقی این ایستگاه در مراحل پایانی است، بیان داشت:عملیات نصب تجهیزات سیگنالینگ (سیستم کنترل اتوماتیک قطار)، سیستم تهویه و مخابرات و همچنین سیستم‌های اطفای حریق آبی و هواسازهای ایستگاه نیز انجام شده است.

امام با اشاره به اینکه توسعه خطوط پر مسافر پایتخت از جمله خطوط 6 و 7 در اولویت کاری ما در سال 98 قراردارد، گفت: ایستگاه محمدیه و ایستگاه بسیج از خط 7 متروی تهران در آستانه افتتاح قرار دارند.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه گفت:خط 7 مترو تهران به‌طول 27 کیلومتر و 22 ایستگاه از ورزشگاه جهان پهلوان تختی در جنوب شرق تهران آغاز و پس از عبور از مناطق پر جمعیتی مانند بزرگراه شهید آیت‌الله محلاتی، خیابان مولوی، خیابان هلال احمر، خیابان قزوین، بزرگراه شهید نواب صفوی، خیابان آزادی، میدان توحید، برج و بیمارستان میلاد و میدان صنعت، به میدان بوستان در سعادت آباد ختم می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 115202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha