کد خبر 115216
۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
20 روز هوای ناسالم در پایتخت از ابتدای تیر

پرشین خودرو: بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 70 قرار گرفته بنابراین هوای تهران سالم است البته از ابتدای تیر 20 روز هوای ناسالم در پایتخت گزارش شد.

به گزارش پرشین خودرو، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 70 قرار گرفته و سالم است که این شاخص برای 24 ساعت گذشته روی عدد 67 قرار داشت و سالم بود.


تهران از ابتدای سال بر اساس روزشمار شاخص آلودگی تا امروز 25 روز هوای پاک، 74 روز هوای سالم، 19 روی هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.


این آمار در حالی است که در مدت مشابه سال پیش 8 روز هوای پاک، 88 روز هوای سالم و 23 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، گزارش هوای پایتخت بود.

هر چند که بهار امسال هوا تنها پاک و سالم بود و هیچ روز ناسالمی گزارش نشد ولی از ابتدای تیر 20 روز هوا ناسالم بوده است که کارشناسان علت آن را افزایش ازن ناشی از تابش بیشتر نور خورشید اعلام کرده‌اند.

اجرای طرح کاهش آلودگی هوا از ابتدای تابستان آغاز شد و برخی از افراد معتقدند اجرای این طرح سبب بروز ترافیک و افزایش آلودگی شده است. البته مسؤولان معاونت حمل‌ونقل شهرداری این موضوع را قبول نداشته و علت را تنها ناشی از افزایش ازن می‌دانند.

منبع: فارس

کد خبر 115216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha