حضور فعال ایران خودرودیزل در نمایشگاه رونق تولید

به گزارش پرشین خودرو: ایران خودرودیزل به منظور نمایش نیازمندی‌های زنجیره تامین و دعوت از سازندگان و شرکت‌های دانش بنیان برای افزایش درصد داخلی‌سازی قطعات و کاهش ارزبری آنها در نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید، حاضر شده است.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت ایدم به عنوان بزرگترین شرکت‌ تولیدکننده موتورهای دیزل در ایران، موتور بنز EU5+EEV OM355 دیزل با سیستم سوخت‌رسان پیشرفته کامان‌ریل را برای شناسایی شرکت‌های توانمند داخلی و داخلی‌سازی قطعات مورد نیاز این موتور به نمایش گذاشته است.

85 درصد قطعات مورد نیاز این موتور با فناوری یورو ۵ هم‌اکنون در داخل کشور تولید می‌شود.

 

ایران خودرودیزل


همچنین قطعات مدنظر شرکت ایدم برای داخلی‌سازی در موتور OM457 نیز در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

شرکت چرخشگر به عنوان بزرگترین تولیدکننده گیربکس و جعبه فرمان در ایران نیز در این نمایشگاه نیازمندی‌ها و توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشته‌ است.

این شرکت در راستای افزایش داخلی‌سازی گیربکس و جعبه فرمان و شناسایی شرکت‌های توانمند داخلی در زمینه تولید قطعاتی مانند پوسته گیربکس و پمپ کلاچ، مارپیچ فرمان و در عین حال سایر ابزارآلات تولید مورد نیاز خود در این نمایشگاه حاضر شده است.


ایران خودرو دیزل در نخستین دوره نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید از 27 تا 30 تیرماه سال جاری و در سالن 38B نمایشگاه بین‌المللی تهران پذیرای بازدیدكنندگان از این نمایشگاه است.

کد خبر 115222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha