دمونتاژ بیسو T3 برای معرفی نیازهای داخلی سازی +تصاویر

پرشین خودرو: شرکت سیف خودرو در نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید، برای دعوت قطعه سازان به داخلی سازی قطعات، یک دستگاه بیسو تی3 را دمونتاژ کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، هم زمان با شدت گرفتن تحریم ها در صنعت خودرو و درک اهمیت داخلی سازی قطعات خودرو از سوی متولیان امر، نخستین نمایشگاه فرصت های داخلی سازی و رونق تولید برای آشنایی دانشگاهیان و فعالان صنعتی با نیازهای صنعت خودرو در داخلی سازی قطعات خودرو، برگزار شده است.

 

بیسو

 

بیسو
 

در این نمایشگاه که بیشتر با هدف معرفی نیازهای خودروسازان به فعالان صنعت قطعه سازی و شرکت های دانش بنیان و فراهم کردن شرایط مذاکره رو در رو با خودروسازان برگزار شده است، شرکت هایی که در حوزه تولید خودرو فعال هستند، حضور پررنگی دارند.

 

بیسو



یکی از این شرکت ها که حضور فعالی نیز در نمایشگاه داشته، شرکت سیف خودرو است که خودروهای بیسو را در ایران تولید می کند.

 

بیسو



شرکت سیف خودرو در نخستین نمایشگاه رونق تولید با هدف معرفی نیازهای خود با بازدیدکنندگان دست به یک اقدام جالب زده است.

 



سیف خودرو با دمونتاژ کردن کامل یک دستگاه خودروی بیسو تی3 و قراردادن آن در غرفه این شرکت، جدای از اینکه در طراحی غرفه تمایزهای آشکاری با سایرین دارد، توانسته تا شرایط مناسبی را برای معرفی نیازهای خود در داخلی سازی قطعات فراهم سازد.

 

بیسو

 

بیسو

یادآور می شود سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از 27 تا 30 تیرماه جاری نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید را در مکان نمایشگاه های بین المللی تهران در حوزه های خودرو، لوازم خانگی، صنایع معدنی، صنایع دریای، مخابرات و نفت و گاز با هدف افزایش داخلی سازی، برگزار می کند.

کد خبر 115242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha