بروزرسانی بزرگ مزدا برای کوچک ترین عضو خانواده + تصاویر

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی مزدا برای شروع نیمه دوم عمر مزدا 2 و همچنین جذاب کردن آن برای مشتریان، نسخه فیس لیفت آن را با تغییراتی زیاد معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نسل چهارم مزدا 2 حدود پنج سال است که در بازارهای جهانی فعالیت می کند و شاید انتظار یک نسل جدید از آن پس از گذشت 5 سال می رفت، اما در حال حاضر شرکت خودروسازی مزدا نیمه اول عمر این نسل را به پایان رسانده و برای شروع نیمه دوم عمر این برند و همچنین فرصت خریدن برای طراحی و ساخت نسل جدید آن، یک نسخه فیس لیفت از این اتومبیل معرفی کرده است تا برای کاربران خود تکنولوژی بیشتر و پویایی بهتری داشته باشد.

 



نسخه فیس لیفت مزدا 2 از لحاظ تکنولوژی پیشرفته تر از همیشه است و حالا از چراغ های تمام الکتریکی در سیستم روشنایی اتومبیل استفاده شده است و سیستم مانیتورینگ 360 درجه آن را می توانیم یک آپشن استاندارد معرفی کنیم. این خودرو در سیستم های ایمنی خود به سیستم تشخیص ترافیک و همچنین سیستم هشدار خروج از جاده و کمک نگهدارنده اتومبیل بین خطوط مجهز شده است.

 

مزدا



علاوه بر این شرکت خودروسازی مزدا سیستم تعلیق اتومبیل را اصلاح کرده است تا سرنشینان سواری نرم و راحت تری را تجربه کنند. گزینه های سفارشی پیش روی مشتریان هم شامل گرمکن فرمان، تنظیم صندلی راننده در 6 جهت مختلف، سیستم کروز کنترل مجهز به رادار، آینه دید عقب اتوماتیک و همچنین سیستم سرگرمی مجهز به اپل کارپلی و آندروید اوتو می شود.

 

مزدا



در اروپا تمامی خودروهای عرضه شده به صورت محورجلو محرک خواهند بود و از یک موتور بنزینی 1.5 لیتری با دو خروجی قدرت متفاوت 75 اسب بخاری و 90 اسب بخاری و همچنین دو جعبه دنده 6 سرعته دستی و 6 سرعته اتوماتیک سود می برند، این درحالیست که مشتریان ژاپنی مزدا می توانند از یک پیشرانه دیزلی 1.8 لیتری و همچنین یک سیستم انتقال قدرت چهارچرخ محرک بهره مند شوند.

این خودرو از تاریخ 12 سپتامبر سال جاری در ژاپن فروخته خواهد شد، اما مشتریان اروپایی باید تا اوایل سال 2020 میلادی منتظر دریافت اتومبیل خود بمانند.

کد خبر 115280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha