تردد 9 میلیون موتورسیکلت فاقد بیمه!

پرشین خودرو: رییس کل بیمه مرکزی از تردد ۹ میلیون راکب موتورسیکلت فاقد بیمه نامه در کشور خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، غلامرضا سلیمانی در نشست مجمع عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی اظهار کرد: ۹ میلیون موتورسوار فاقد بیمه‌نامه هستند که در نشست‌های متعددی که با نیروی انتظامی، پلیس راهور و نهادهای ذیربط برگزار شد، راهکارهای مختلفی را برای کاهش تخلفات و تشویق موتورسیکلت سواران برای تسهیل در تهیه بیمه نامه بررسی کرده‌ایم که به زودی شاهد نتایج عملی آن خواهیم بود.

وی نقش فرهنگ سازی را در کاهش سوانح، تعیین کننده و مهم ارزیابی کرد و افزود: در کنار مقوله فرهنگ سازی، مساله طرح «راننده محوری» را نیز در صنعت بیمه دنبال می‌کنیم و اعتقاد داریم راهکارهای پیشگیرانه در کاهش حجم خسارات تاثیر بسیاری دارد.

طبق اعلام بیمه مرکزی، سلیمانی از رشد احتمالی ۶۵ هزار میلیاردی پرتفوی صنعت بیمه در کشور خبر داد و گفت: باید با برنامه‌ریزی دقیق، منظم و فنی در مسیری حرکت کنیم که رشته های زیان‌ده نظیر شخص ثالث و درمان با عملیات مالی حرفه‌ای و سپرده‌گذاری مناسب ضریب خسارت آنها به کمتر از ۱۰۰ درصد و سوددهی برسند.

 

موتورسیکلت



رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر ضرورت کاهش تصدی‌گری نهاد ناظر، از سندیکای بیمه گران، انجمن های حرفه‌ای و نهادهای مرتبط دیگر خواست که در بخش هایی از مأموریت های بیمه مرکزی کمک کنند.

وی همچنین بادآور شد که ظرفیت‌های ناشناخته و دست نخورده‌ای در صنعت بیمه وجود دارد که شبکه فروش با تمرکز بر آن‌ها می تواند تحولی عظیم را در افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور رقم بزند.

کد خبر 115294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha