از واردات غیرقانونی خودرو بی خبرم

پرشین خودرو: مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت گفت: اطلاعی از ثبت سفارش و واردات غیرقانونی 125 هزار خودرو ندارم.

به گزارش پرشین خودرو، سعید عباسپور در رابطه با واردات 125 هزار خودرو به صورت غیرقانونی و ثبت سفارش غیرقانونی این خودروها، گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم. در حال حاضر خودرو نه ثبت سفارش می‌شود و نه اجازه واردات دارد.

مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به این سوال که پرونده مورد اشاره رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس آیا مربوط به همان خانواده‌هایی است که پیش از این واردات خودرو تویوتا را به کشور انجام می‌دادند، گفت: در این مورد و اسامی اطلاعی ندارم.

 

ثبت سفارش خودرو

 


وی افزود: از زمانی که به عنوان رئیس دفتر مقررات صادرات و واردات کارم را آغاز کرده‌ام هیچ ثبت سفارشی برای واردات خودرو انجام نشده است ضمن اینکه پیش از این هم این کار انجام نمی‌شد.

عباسپور اظهار داشت: ثبت سفارش سیستمی معمولی نیست و کنترل و رویت می‌شود بنابراین امکان ثبت غیرقانونی در این سیستم وجود ندارد.

اخیرا امیرخجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی اعلام کرده است که 125 هزار خودرو توسط 4 خانواده با استفاده از رانت، فساد و ثبت سفارش غیرقانونی وارد کشور شده است.

منبع: فارس

کد خبر 115299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha