اولویت تجدید ارزیابی با سرمایه گذاری های ایران خودرو است

پرشین خودرو: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از اولویت داشتن تجدید ارزیابی سرمایه گذاری‌های این خودروساز برای خروج از ماده 141 خبر داد و گفت: تجدید ارزیابی دارایی ها در اولویت دوم قرار دارد.

به گزارش پرشین خودرو، هاشم یكه زارع، با بیان این مطلب در مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام ایران خودرو گفت: به منظور حفظ ارزش ذاتی سهام ایران خودرو، در صورتی كه تجدید ارزیابی سرمایه گذاری‌ها برای خروج از ماده 141 كفایت نكند، به سراغ دارایی رفته و اولویت اول ما زمین ها خواهد بود.


وی درعین حال تصریح كرد: در صورتی كه تجدید ارزیابی سرمایه گذاری ها امكان خروج از ماده 141 را فراهم كند دیگر نیاز به تجدید ارزیابی دارایی ها نخواهد بود.

 

خط تولید پژو 301


یكه زارع در ادامه به قرارداد با پژو اشاره كرد و گفت: ایران خودرو در قرارداد اول با پژو تجربه تلخی داشت اما در قرارداد دوم تمام تلاش خود را صرف كردیم تا طوری تنظم شود كه در صورت ترك مجدد بازار، پژو متضرر شود و این اتفاق هم افتاد.


وی خاطرنشان كرد: این كه ما توانستیم پژو 301 را ساخت داخل كنیم نشان می دهد كه در قراردادی كه اجرا شد موضوع انتقال دانش و تكنولوژی انجام شده است.


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تولید محصول 301 در سال 98 را كار بسیار خوبی توصیف كرد و در پاسخ به كسانی كه اظهار می كنند امكان تولید این خودرو وجود ندارد گفت: وقتی ما در ایران خودرو به سراغ كاری می رویم حتما اتفاق می افتد، البته با حمایت و پشتیبانی قطعه سازان كه همواره فعل خواستن را صرف می‌كنند. ما بدون حضور پژو این پروژه را تا تحقق كامل پیش خواهیم برد.


وی علاوه بر 301، تولید و عرضه 207 با سقف پانوراما و دناپلاس با گیربكس اتوماتیك را برنامه سال جاری ایران خودرو اعلام كرد و گفت: ما در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و خانواده گروه صنعتی ایران خودرو باید دست در دست هم از مسیر بحران عبور كنیم. مقام معظم رهبری سال را رونق تولید نام گذاری كرده اند همه باید كمك كنیم تا از راه تولید و صادرات اقتصاد مملكتمان را رونق بخشیم.

کد خبر 115321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha