عنوان برترین شبكه خدمات پس از فروش خودرو برای سایپایدک

پرشین خودرو: سازمان خدمات پس از فروش سایپا موفق به كسب رتبه نخست ارزیابی شبكه نمایندگی‌ها در بین شركت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو شد و عنوان برترین شبكه خدمات پس از فروش خودروی كشور به سایپایدك اختصاص یافت.

به گزارش پرشین خودرو، مدیرعامل سایپایدك با اعلام این خبر افزود: در سال رونق تولید و با تلاش شبكه نمایندگی‌ها، در آخرین ارزیابی شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران، سایپایدك موفق به كسب رتبه نخست ارزیابی شبكه نمایندگی‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش شد.

 

پناهی

 

بهزاد پناهی ادامه داد: بر اساس اعلام نتایج ارزیابی شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران، سایپایدك با دارا بودن 600 نمایندگی مجاز و كسب امتیاز 88 در ارزیابی خودروهای سبك و امتیاز 86 در ارزیابی خودروهای سنگین (زامیاد)، موفق به كسب مقام اول در بین 45 شركت ارائه دهنده خدمات پس از فروش و مجموع 2450 نمایندگی مجاز سبك و سنگین بر اساس امتیاز ارزیابی وضعیت تعمیرگاه های مجاز شده است و این در حالی است كه امتیاز متوسط تعمیرگاههای سبك و سنگین كل كشور به ترتیب 83 و 76 بوده است.


پناهی افزود: شركت سایپایدك از حیث اجرای مفاد آئین نامه قانون حمایت از حقوق مصرف كنندگان، جایگاه دارای انطباق خیلی زیاد را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل سایپایدك یادآور شد: در ارزیابی سال 1397 بر اساس معیارهای دستورالعمل شرایط و ضوابط ارزیابی خدمات پس از فروش، 330 نمایندگی این شركت در سطح كشور موفق به كسب رتبه یك شدند كه منتج به بیشترین رشد امتیاز شده است. همچنین سایپایدك در بخش امتیاز رضایت شبكه از شركت‌های خدمات پس از فروش، موفق به كسب مقام نخست در بین شركت‌های تولید كننده خودرو شده است.

کد خبر 115322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha