سهم کروز از کسری قطعات خودروهای کف، 17درصد است

پرشین خودرو: سهم شرکت کروز از کسری قطعات خودروهای ناقص در کف کارخانجات خودروسازان، 17 درصد می باشد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، حمید صالحی معاون برنامه ریزی شرکت صنایع تولیدی کروز، با بیان این مطلب گفت: عمده قطعات خودروهای باقی مانده در کف کارخانجات خودروسازی که کروز باید آن را تامین کند شامل ایربگ، رادیوپخش، جلو آمپر و ... می شود که تمامی آن "های تک" و جزء قطعات الکترونیک است.

وی در واکنش به برخی سخنان مبنی بر اینکه برخی قطعه سازان بزرگ با عدم تحویل قطعه به خودروسازان از آنها گروکشی می کنند، ادامه داد: شرکت ایمن خودرو شرق که تولیدکننده ایربگ و سهام آن متعلق به خود ایران خودرو است 176 هزار قطعه و معادل 8 درصد قطعات کسری دارد.

 

حمید صالحی


صالحی با تاکید بر اینکه بحث گروکشی کروز و دیگر قطعه سازان صحت ندارد، اظهار داشت: شرکت های دیگری همچون سازه پویش با 205 هزار قطعه و برابر 9 درصد، مهرکام پارس با 115 هزار قطعه معادل 5 درصد و ... در قطعات کسری خودروهای ناقص کف کارخانجات خودروسازی سهم دارند.

به گفته معاون برنامه ریزی کروز، شرایط اقتصادی و تحریم برای تمام قطعه سازان کشور یکسان است و این حجم از عقب ماندگی برای تامین قطعات در شرکت های مختلف بیانگر وضع فعلی است و متهم کردن قطعه سازان به عدم تحویل قطعه و به هر دلیلی بی انصافی است.

کد خبر 115324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha