کد خبر 115358
۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
۷۷۰ هزار کارت سوخت در باجه پست مانده است

پرشین خودرو: طبق اعلام شرکت ملی پست، ۷۷۰ هزار کارت سوخت در باجه معطلی پست مانده است و با توجه به لزوم استفاده از کارت سوخت شخصی از ۲۰ مرداد، درصورت مراجعه‌ی افراد، در اختیارشان قرار می‌گیرد.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اخیرا اعلام کرد که اتصال کارت بانکی به کارت سوخت اجرایی نمی‌شود و کارت بانکی زمانی قابلیت اجرایی دارد که سهمیه‌بندی اعمال شود که در حال حاضر نیز برنامه‌ای برای سهمیه‌بندی بنزین وجود ندارد؛ به همین دلیل استفاده از کارت سوخت شخصی از تاریخ ۲۰ مردادماه اجباری شده است.

در این راستا محمدرضا قادری - عضو هیات مدیره شرکت ملی پست -  درباره‌ی کارت‌های سوختی که در این شرکت مانده است، گفت: در یک برهه چون تغییر سیاست وجود داشت و تصمیم به اتصال کارت بانکی به کارت سوخت گرفته شده بود، علاقه‌ی چندانی به دریافت کارت سوخت وجود نداشت و مردم هم استقبال نداشتند، به همین دلیل تعدادی از کارت‌های سوخت نزد ما مانده است، اما ظاهرا در آخرین اتفاقی که افتاده، اعلام کردند که افراد باید کارت سوخت‌ها را بگیرند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: نهاد تصمیم‌گیرنده پالایش پخش است و هر زمان اعلام کند ما آمادگی توزیع داریم. همچنین کارت سوخت‌هایی که نزد شرکت پست هست، درصورت مراجعه‌ی افراد، طبق روال گذشته در اختیارشان قرار دهیم.

بنا بر اعلام شرکت ملی پست، تا آخر تیرماه سال جاری، ۷۷۰ هزار کارت سوخت در باجه معطلی پست مانده است، بدین معنا که این کارت‌های سوخت برای صاحبانش ارسال شده اما تحویل گرفته نشده و به همین دلیل به پست بازگشته است. این کارت‌ها طبق قرارداد پست چند ماه در این شرکت می‌ماند و پس از آن به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برمی‌گردد.

منبع: ایسنا

کد خبر 115358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha