گروه بهمن برای دومین سال متوالی در آموزش اول شد

پرشین خودرو: بنا بر گزارش اعلام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، واحد آموزش گروه بهمن در ارزیابی سال 97، امتیاز کامل را در تمام فرآیند ها اعم از اجرا (امتیاز 100) و ارزشیابی اثربخشی(امتیاز 100) کسب کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، واحد آموزش گروه بهمن سالانه 50 هزار نفر ساعت آموزش برای پرسنل شبکه نمایندگان و مشتریان سازمانی در قالب دوره های  فنی و غیر فنی (عمومی) برگزار کرده است . آموزش های ارائه شده با سنجش سطح یادگیری کلاس و آزمون جامع تشریحی و عملی سه تا شش ماه پس از گذراندن دوره، ارزشیابی شده تا با صحّه گذاری آموزش از کیفیت ارائه خدمات به مشتریان گروه بهمن اطمینان حاصل شود.  

 

اجرای برنامه های نظارتی در محل نمایندگی‌ها، تمرکز زدایی و تسهیل در ارایه آموزش‌ها توسط آموزش های منطقه‌ای ، بسط و گسترش تجربیات در آموزش‌های فنی برای پرسنل نمایندگی ها و مشتریان نهایی و مالکین خودروها، تقویت و به روز رسانی بنیه علمی و تخصصی مدرسین آموزش و بسط و توسعه آموزش‌های الکترونیکی ، تولید محتواهای آموزشی به روز(فیلم ، انیمیشن و موشن گرافیک) از جمله برنامه‌های آموزشی آتی بهمن در حوزه فروش و خدمات پس از فروش می باشد.

 

گفتنی است در برنامه های بهمن بعد از خصوصی سازی آموزش یکی از ارکان اصلی برای تحول فعالیت های گروه بهمن به شمار می آید.

کد خبر 115361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha