کد خبر 115397
۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
پیکاپ «کیا» تا سال 2023 می آید +عکس

پرشین خودرو: مدیر اجرایی بخش استرالیایی کمپانی خودروسازی کیا، طراحی و ساخت پیکاپ این شرکت را تایید کرد.

به گزارش خبرنگار  پرشین خودرو، کمپانی خودروسازی کیا تایید می کند که در حال کار بر روی یک خودروی پیکاپ است که با آن به رقابت با محصولات فورد و تویوتا خواهد پرداخت. مدیر اجرایی شرکت خودروسازی کیا در استرالیا اعلام کرد که به دنبال طراحی و ساخت یک خودروی پیکاپ از سوی هیوندای، انتظار می رود که شرکت خودروسازی کیا هم خودروی پیکاپ خود را تا سال 2022 یا 2023 میلادی وارد بازار کند.

 

کیا


همانطور که می دانید، یکی از بزرگ ترین اسرار صنعت خودروسازی طی چند سال گذشته، تلاش هیوندای برای طراحی و ساخت یک خودروی پیکاپ است که در سال های گذشته نسخه کانسپت آن تحت عنوان "سانتاکروز" معرفی شد و شرکت خودروسازی هیوندای تاکید کرده است که توسعه آن ادامه داشته و در مراحل پایانی توسعه خود قرار دارد، اما بدون شک می دانیم که این خودرو تا سال 2020 میلادی از راه نمی رسد و حتی هیچگونه تصویر جاسوسی از مراحل توسعه و آزمایش جاده ای آن در فضای مجازی منتشر نشده است تا حداقل یک ذهنیت اولیه از فرم بدنه و طراحی آن داشته باشیم.

به طور کلی تنها می دانیم که شرکت خودروسازی هیوندای در حال تلاش برای توسعه و راه اندازی یک خودروی پیکاپ است، حال انتظار می رود که براساس یک پلتفرم مشترک، شرکت خودروسازی کیا نیز اولین خودروی پیکاپ خود را راه اندازی کند.

 

کیا

 


مدیر اجرایی بخش استرالیایی شرکت خودروسازی کیا ادامه داد که این شرکت برخلاف هوندا، تویوتا و یا حتی شرکت خودروسازی هیوندای که در حال توسعه یک خودروی پیکاپ است، هیچ وسیله نقلیه در سگمنت خودروهای پیکاپ ندارد و حداقل در کشور استرالیا به خاطر شرایط جغرافیایی، انتظار داریم که این شرکت محصولی قابل قبول در سگمنت خودروهای پیکاپ داشته باشد. به همین دلیل در نظر داریم تا خودروی پیکاپ اختصاصی خود را به صورت تک کابین و دوکابین با موتورهای بنزینی و دیزلی راه اندازی کنیم.


با این حال هرچیزی ممکن است و هر دو شرکت خودروسازی هیوندای و کیا می تواند راه خود را در بخش خودروهای پیکاپ حتی در بازار ایالات متحده آمریکا پیدا کند. ما یکبار این فضا را بروزرسانی کردیم و پتانسیل حضور ما در بازار خودروهای پیکاپ وجود دارد.

کد خبر 115397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha