افزایش همکاری چری و تلکام در راستای گسترش اینترنت 5G

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی چری همکاری خود را در راستای اینترنت 5G با شرکت ارتباطات چینی تلکام گسترش می دهد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، چری اتومبیل و شعبه "آنهویی" شرکت ارتباطات چینی تلکام به عنوان یکی از 3 اپراتور بزرگ مخابراتی کشور چین، در تاریخ 23 جوییه سال جاری یک توافقنامه راهبردی برای گسترش همکاری خود در زمینه اینترنت 5G به دنبال مشارکت خود در سال 2016 میلادی امضا کردند و با گسترش همکاری، به غیر اینترنت نسل جدید 5G هر دو طرف مذاکره کننده برنامه ریزی کرده اند که به طور مشترک بر روی هوشمند سازی کارخانه های تولیدی چری، اینترنت وسایل نقلیه، حمل و نقل هوشمند در آینده و همچنین سیستم های رانندگی خودکار فعالیت داشته باشند.

 

اینترنت 5G


شرکت خودروسازی چری همچنین قرارداد همکاری با تکام چین را امضا کرد تا بتواند بر روی یک سری از پروژه هایی که با اینترنت 5G در ارتباط هستند کار کنند، از جمله یک منطقه آزمایش وسایل نقلیه خودران مبتنی بر اینترنت 5G و همچنین یک آزمایشگاه مشترک که بر روی وسایل نقلیه هوشمند تمرکز می کند.

هرچند برنامه ریزی چری عمیق تر از موارد ذکر شده بوده و برخی از اهداف دیگر این شرکت را می توان اینترنت وسایل نقلیه، خودروهای مستقل از راننده، ابر پلتفرم ها، اتصال وسایل نقلیه به خانه و همچنین وسایل خانگی، ذخیره سازی و مدیریت انرژی را مثال زد.


کمپانی خودروسازی چری در حال پیشرفت در تحقیق و توسعه فناوری های خودران است. پلتفرم خودروی هوشمند نسل اول آن در سال 2014 میلادی تکمیل شد و در سال 2017 به نسل سوم تبدیل شد.

کد خبر 115400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha