محصول جدید لوتوس به آمریکا قدم می گذارد +تصاویر

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی لوتوس خودروی جدید «لوتوس اوورا GT» را معرفی کرد و قرار است در بازار آمریکا نیز عرضه شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، لوتوس اوورا GT، جدیدترین نام تجاری این خودروساز در بازار ایالات متحده آمریکا و کانادا خواهد بود که با یک موتور 3.5 لیتری شش سیلندر سوپرشارژر می تواند در حداکثر کارایی خود نیروی 416 اسب بخاری و گشتاور 430 نیوتن متری تولید کند و این نیروی قدرتمند با هضم شدن در بدنه سبک وزن لوتوس، به حداقل شتاب صفر تا صد 3.8 ثانیه و همچنین سقف سرعت 303 کیلومتر برساعت خواهد رسید تا مشتریان آمریکایی و کانادایی لذت سواری با یک خودروی اسپرت واقعی را درک کنند و می توانند همین حالا سفارشات خود را با قیمت پایه 96 هزار و 950 دلاری ثبت کنند.

 

لوتوس اوورا

لوتوس اوورا


لوتوس اوورا GT کیت بدنه جدیدی را شامل می شود که حاوی یک طراحی جدید جلو، مجراهای فیبرکربنی در پشت چرخ های عقب به همراه دیفیوزر فیبرکربنی، رینگ های آلیاژی 19 اینچی در جلو و 20 اینچی در عقب و همچنین ویژگی های منحصربه فرد داخلی از جمله روکش های چرمی آلکانتارا می شود که برای مشتریان جذابیت بالایی خواهد داشت.

 

لوتوس اوورا

 

هرچند اگر می خواهید که حدود 22 کیلوگرم دیگر از وزن ماشین خود کم کنید، لوتوس یک بسته فیبرکربنی اختیاری 10 هزار دلاری برای شما در نظر گرفته است که شامل مواردی همچون پنل های سبک وزن برای قسمت جلو، سقف، محفظه موتور و سپر می شود. یک اگزوز تیتانیومی هم 10 کیلوگرم دیگر از وزن اتومبیل کم می کند که قیمت آن 8 هزار دلار خواهد بود که در مجموع وزن اتومبیل را به 1408 کیلوگرم کاهش می دهد.


برای دریافت و انتقال نیروی تولیدی موتور، جعبه دنده 6 سرعته دستی اتومبیل گزینه استاندارد مشتریان خواهد بود، اما یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک هم وجود دارد که برای داشتن آن بر روی اتومبیل نیاز به پرداخت هزینه 2700 دلاری خواهید داشت که با سفارش این گیربکس حداکثر خروجی گشتاور اتومبیل به 450 نیوتن متر خواهد رسید. با این حال حداکثر سرعت اتومبیل با جعبه دنده اتومبیل بر روی 280 کیلومتر برساعت محدود می شود و شتاب اتومبیل هم حدود 3.9 ثانیه خواهد بود.

لوتوس اوورا
 

لوتوس اوورا

لوتوس اوورا

لوتوس اوورا

کد خبر 115408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha