توسعه وسایل نقلیه هیدروژنی توسط دانگ فنگ آغاز شد +جزئیات

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی دانگ فنگ با دولت، موسسات و همچنین دانشگاه های چین برای توسعه هیدروژن همکاری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، یکی از شرکت های تابع دانگ فنگ در استان هوبئی چین، یک تفاهم نامه همکاری استراتژیک با دولت محلی ژیانگ یانگ، موسسه تحقیقات مرکزی SPIC و همچنین دانشگاه فناوری ووهان منعقد کرده است که هدف آنان تحقیق و توسعه در راستای رسیدن به تجهیزات، حمل و نقل هیدروژی و برنامه های آزمایشی حمل و نقل هیدروژنی خواهد بود.

 

دانگ فنگ


براساس این توافقنامه جدید، کلیه طرف های حاضر در این قرارداد همکاری به طور مشترک مدل های سلول سوختی هیدروژنی را براساس تقاضای بازار ایجاد و ترویج می دهند و به طور جدی استفاده از انرژی هیدروژنی و فناوری های سلول سوختی را در سناریوهایی مانند اتوبوس و وسایل نقلیه تدارکاتی را بررسی خواهند کرد.


به طور خاص، کمپانی خودروسازی دانگ فنگ مسئولیت توسعه وسایل نقلیه کاملا سلول سوختی (هیدروژنی) را برعهده دارد و موسسه تحقیقات مرکزی SPIC هم باید ریاست تحقیق و توسعه سیستم های سوخت هیدروژنی را برعهده داشته باشد. علاوه بر این، دانشگاه مسئول ارائه پشتیبانی فنی و استعدادهای لازم برای توسعه خودرو است. دولت نیز ضمانت تامین منابع برای تولید هیدروژن و راه اندازی ایستگاه های سوخت گیری هیدروژنی را برعهده دارد. به طور کلی، هر چهار طرف قرارداد یک زنجیره بزرگ صنعتی را آغاز کرده و بر روی تولید، ذخیره سازی، حمل و نقل مبتنی بر هیدروژن، ساخت ایستگاه های سوخت گیری هیدروژن، نمایش وسایل نقلیه هیدروژنی و همچنین ترویج وسایل نقلیه تجاری هیدروژنی تمرکز خواهند داشت.

کد خبر 115482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha